دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۲۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۴

عنایتی: بازی با ملوان آخرین شانس قهرمانی استقلال است/بعد از بازی با ذوب ...

به گزارش خبرگزاری فارس ، غلامرضا عنایتی در مورد شرایط استقلال گفت: خدا را شکر شرایط بدی نداریم و امیدواریم در ادامه شرایط در جدول به گونه ای باشد که به نفع استقلال شود. وی ادامه داد: همه بازیکنان آماده هستند و فقط مشکل ما حضور چند بازیکن سه اخطاره و خسرو حیدری است که همچنان مصدوم بوده و به این بازی نمی رسد. در هر صورت امیدوارم از این بازی سخت سربلند بیرون بیاییم و مطمئن باشید بچه ها تمام توان خود را خواهند گذاشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)