سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۵/۰۶/۱۸ - ۲۰:۴۴

کاپیتان پرسپولیس MRI گرفت / حسینی: درد زیادی دارم

مقاله ها پرسپولیس نیوز : کاپیتان پرسپولیس صبح امروز MRI داد. سید جلال حسینی در بازی تیم ملی مقابل چین،از ناحیه دنده آسیب دید و به همین دلیل صبح امروز خود MRI گرفت. با توجه به دردی که حسینی دارد مشخص نیست می تواند پرسپولیس را در بازی مقابل تراکتورسازی همراهی کند یا نه. قرار است کادر پزشکی پرسپولیس پس از دریافت پاسخ تست تصمیم نهایی را درباره وضعیت وی بگیرد. وحید امیری دیگر بازیکن پرسپولیس هست که در اردوی تیم ملی آسیب دید. قبلی بعدی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)