سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۵

امیری:تراکتور را دو بر صفر می بریم

پرسپولیس نیوز : هافبک ملی پوش پرسپولیس گفت: غیبت من هیچ تاثیری در روند پرسپولیس ندارد. وحید امیری درباره آسیب دیدگی خود در بازی ایران مقابل چین اظهار داشت:من همان صبح که با تیم ملی رسیدم با پزشک تیم ملی رفتیم و عکس از محل آسیب دیدگی ام گرفتیم.خوشبختانه پس از معایناتی که انجام دادند،مشخص شد آسیب دیدگی چندان مهمی نیست. وی درباره اینکه گفته می شود شاید به بازی تراکتورسازی برسد گفت:من تمام تلاشم را می کنم که به مسابقه با تراکتور برسم.اگر این اتفاق نیفتد،صد در صد به دربی می رسم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)