پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۲۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۱

گومز:خواست خدا بود گلهای صعود فیورنتینا را بزنم

مهاجم آلمانی فیورنتینا بار دیگر به دوران خوبش بازگشت و منتقدان را ساکت کرد. به گزارش "ورزش سه"، ماریو گومز با گلی که در بازی مقابل دینامو کیف به ثمر رساند، فیورنتینا را به مرحله نیمه نهایی جام یوفا رساند. آنها در این مرحله باید با سویا ،مدافع عنوان قهرمانی، بازی کنند. گومز بعد از این پیروزی گفت:" خوشحالیم که توانستیم این هدیه را به باشگاه و هواداران بدهیم؛ ما برای رسیدن به نیمه نهایی هرچه داشتیم به کار بستیم." ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)