دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۱۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۳

آریایی نژاد به عنوان عضو ناظر مجلس در شورایعالی نظام پرستاری انتخاب شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه نشست علنی صبح امروز خانه ملت عضو ناظر پارلمان در شورایعالی نظام پرستاری را انتخاب کردند. بر این اساس، احمد آریایی نژاد نماینده ملایر و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با 78 رأی به عنوان نماینده ناظر مجلس در شورایعالی نظام پرستاری برگزیده شد. انتهای پیام/ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)