دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۵۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۸

غفلت دستگاههای دولتی از نقش میراث فرهنگی

سرویس گردشگری بی باک ؛ مهمترین عناوین: به گزارش بی باک، سید محمد بهشتی گفت: تلاش می کنیم بدون اتکا به جایگاه گذشته پژوهشگاه را به عنوان یک نهاد علمی –پژوهشی به موقعیت ممتازی برسانیم که فراتر از سال های گذشته بتواند نقش منطقه ای نهاد های بین المللی مرتبط را ایفا کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)