چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۹

بازدید فرماندار رامشیر از پروژه آسفالت روستای رمیص

خوزنیوز: پیش از ظهر امروز فرماندار رامشیر به همراه بخشدار مشراگه و رییس بنیاد مسکن از عملیات اجرایی پروژه روکش آسفالت روستای رمیص بازدید به عمل آورد. به گزارش خوزنیوز؛ سعید فیوضی هدف از این بازدید را بررسی وضعیت فعالیت و میزان پیشرفت پروژه مذکور عنوان کرد و گفت: تمام تلاش خود را در جهت تامین خواسته های مردم و خدمات رسانی به روستائیان در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید بکار خواهیم بست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)