چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۹

بازدید فرماندار رامشیر از پروژه آسفالت روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از رامشیر، فرماندار رامشیر ظهر امروز به همراه بخشدار مشراگه و رئیس بنیاد مسکن از عملیات اجرایی پروژه روکش آسفالت روستای رمیص بازدید به عمل آورد. فرماندار رامشیر در بازدید اظهار کرد: تمام تلاش خود را در راستای تامین خواسته های مردم و خدمات رسانی به روستائیان به کار خواهیم بست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)