سایر منابع:
سایر خبرها
امروز ؛ خداحافظی استقلال با قلعه نویی
کارها و اهدافی باشد که در سر دارد. معینی هم که اواسط فصل همه جوره پای قلعه نویی می ایستاد، با گذشت زمان تبدیل به مخالف او شد. حالا زمینه برای پایان همکاری با امیر کاملاً برای هیأت مدیره مهیاست. اعضا فعلاً مدتی بر سر کار باقی می مانند تا در حسابرسی های باشگاه کمک کنند. آنها تا زمان ورود تیم جدید مدیریتی سرکار خواهند بود و قصد دارند به قول خودشان به خواسته هواداران عمل کنند ؛ خواسته ای که بی شک دیر به سرانجام خواهد رسید. امیر قلعه نویی
برخلاف خیلی ها من پول حلال سر سفره زن و بچه ام می برم
جدی جدی در استقلال دیواری کوتاه تر از دیوار تو نیست که همواره مقصر ناکامی ها معرفی می شوی؟ گفته بودم که دیوار من از همه کوتاه تر است اما کسی جدی نگرفت. نمی دانم شاید این هم قسمت ما بود که بشویم سیبل برخی ها تا بر خلاف واقعیات، خودشان را متعصب جلوه بدهند. چرا در دربی بازی نکردی؟ خیلی حالم بد بود. چند روز زیر سرم بودم چون به ویروسی مبتلا شده بودم که به گفته پزشکان متخصص طول درمانش حداقل یک هفته تا 10 روز زمان می برد. حتی با این بیماری من با زدن سرم و چند آمپول جلو
طالب لو: استقلال به استقلال باخت!
استقلال ریختند! برنامه آینده ات چیست؟ فعلاً که مشغول استراحت هستم تا ببینم سرنوشت، ما را با خود به کجا می برد. چگونه زیرآب طالب لو را زدند؟! وحید طالب لو با هزار امید و آرزو در نیم فصل به استقلال آمد تا پس از سال ها بتواند در ترکیب تیم محبوبش بدرخشد. عملکرد دروازه بان اول این تیم در نیم فصل اول هم آنقدر درخشان نبود که این هدف دست نیافتنی به نظر برسد اما...
عالیشاه: هرگز عدد 6 و 10 را نشان نمی دهم
در این فصل شرمنده هواداران شدیم و بازی هایی که خیلی مهم بود را باختیم اما خدا را شکر که در دربی و لیگ قهرمانان آسیا تا حدود زیادی توانستیم از خجالت هواداران خودمان دربیاییم. شما باید مشکلات ما را هم در نظر بگیرید. از ابتدای فصل چند بار مدیرعامل و سرمربی ما تغییر کرد؟ مشکلات مالی چقدر به ما لطمه زد؟ استقلال را چطور دیدی؟ استقلالی ها خیلی تحت فشار بودند، شرایط ما هم در لیگ برتر
طنز؛ لیگ مرموز و موزماری بود...!
های وحشتناک تیم را داد کاملا بر خاک! آن طرف بحث واگذاری شد که بنا بر برون سپاری شد زده چوب حراج خود بر مال بی خریدار مانده استقلال تیم در بین این معامله ها اوفتادش ز صدر فاصله ها بازی آخرین که دربی بود روز ناکامی مربی بود ژنرالِ ز صدر جامانده آن طرف هم ز آسیا مانده به برانکو ی اجنبی وا داد
شادی جنجالی شوکه کننده و توهین آمیز بنگر درپایان دربی
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اتفاقی در پایان شهرآورد رخ داد که همه را شوکه کرد. سوشا مکانی و محسن بنگر به سوژه دربی هشتادم تبدیل شدند، هر چند رفتار حاشیه ای بنگر زیر سایه درگیری مکانی با حنیف عمران زاده پنهان شد. شاید خیلی ها عکسی از رفتار عجیب محسن بنگر ندیده باشند ولی شنیدیم این مدافع با تجربه پس از اتمام مسابقه سمت تماشاگران استقلالی رفته و به سبک مهدی طارمی (پس از گشودن دروازه النصر عربستان) شادی کرده است! ظاهرا بنگر در جمع همبازیان خود ضمن تعریف و تمجید از عملکرد خود عنوان داشته که درس خوبی به استقلالی ها داده است و... ...
آقای قلعه نوعی گناه شما قابل بخشش نیست!!
هنوز چند دقیقه ای از به صدا در آمدن سوت پایان آخرین بازی نگذشته بود که کادر فنی باشگاه به یادشون افتاد که بعد گذشت سی هفته افشاگری کنند ! اینکه در این فصل ده بازیکن کم کاری کردند ، در بازی آخر بیگ زاده به دستور مربی گوش نداده و داخل زمین نرفته و از این قبیل صحبت ها . بعد از شنیدن صحبت های آقایان کادر فنی چند سوال در ذهنمان به وجود آمد. 1- دوستان زمانی که متوجه شدند که تعدادی از
نظر هیات مدیره استقلال درباره قلعه نویی
یک بار در سال های دور هم چوب رفاقت با قلعه نویی را خورده بود ، زمانی که مدیر استقلال بود و با راهنمایی های مربی وقت تیم ملی و رئیس سازمان فوتبال استقلال ، لیست آسیایی تیم را نفرستاد و استقلال را از لیگ قهرمانان کنار گذاشتند. اگرچه این دو بعدها رفقای صمیمی شدند اما در ابتدای فصل که وزارت ورزش نگذاشت نجف نژاد رئیس هیات مدیره آبی ها باشد ، قلعه نویی به عنوان عضوی اثرگذار ، خاموش نشست و حمایتی از او
روایت ولایتی از دبه درآوردن آمریکایی ها در مذاکرات/ تهدید استیضاح بر سر شهردار تهران/ VOA خاموش شد/ قسم ...
. پناهنده که اولین تجربه بلند سینمایی اش را با فیلم ناهید تجربه کرده، در خلال این گفت وگو از بازیگری ساره بیات تعریف کرد و گفت که قصد نداشته بین نقش او در فیلم جدایی و فیلم خودش ارتباطی برقرار کند. روزنامه شرق نیز مانند دیگر روزنامه های اصلاح طلب که به سراغ محکومان فتنه 88 می روند، امروز عبدالله رمضان زاده را برای مصاحبه انتخاب کرده است تا بار دیگر زمینه های حضور گسترده این افراد در رسانه ها
هاشمیان: بعد از دادکان بدترین آدم ها وارد فوتبال شدند
فصل هم مربی خوب گرفته می شد. قبول دارید اگر پرسپولیس و استقلال همین امروز هم واگذار شوند از تیم هایی مثل سپاهان، نفت و فولاد عقب هستند و امکانات این باشگاه ها را ندارند؟ قبول دارم از یک لحاظ هایی عقب هستند اما باز هم پرسپولیس و استقلال جلوتر از این تیم ها هستند، چون هواداران زیادی دارند. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی النصر را مقابل 100 هزار هوادار شکست می دهد اما در خانه حریفان
قضاوتم در دربی تودهنی محکم به کسانی بود که می گفتند استقلالی ام
44 و فرار امید عالیشاه که توسط طالب لو متوقف شد ؟ - من نیم متری این صحنه بودم و کاملا درست تشخیص دادم که دروازه بان استقلال مرتکب خطایی نشده است. * دقیقه 63 و خطایی که در ادامه منجر به گل سرخپوشان شد چطور؟ - مهدی طارمی از جمله بازیکنانی است که کمی در مورد اتفاقات پیرامونش بزرگ نمایی کند. در این صحنه هم همین اتفاق رخ داد و در نهایت با اخطار من روبه رو شد.
دلجویی وحید طالب لو از هواداران استقلال + عکس
وحید طالب لو در صفحه اینستاگرام خود تصویری از هواداران استقلال منتشر کرد و نوشت: شما همیشه برنده اید .
لقب پرسپولیسی ها برای قلعه نویی
کردند و خواستار این بودند که امیر قلعه نویی استقلال را ترک کند. آنها همچنین با شعار امیر رفت و برگشت به شکل طعنه آمیزی دو باخت قلعه نویی و استقلال را به رخ آبی پوشان کشیدند. هواداران پرسپولیس همچنین برانکو را به شیوه ای خاص تشویق کردند که این موضوع مورد استقبال سرمربی کروات پرسپولیس قرار گرفت. * علی علیپور که روز جمعه موفق شد تک گل پرسپولیس مقابل استقلال را به ثمر برساند وقتی چندین بار از
تنها راه حل پیش روی قلعه نویی برای بقا در استقلال
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حتی خوش بین ترین هواداران قلعه نویی هم دیگر کم کم دارند مطمئن می شوند او فصل بعد جایی روی نیمکت استقلال ندارد. ژنرال آبی ها دوین سال بدون کسب سهمیه را در استقلال گذراند و حالا او مقصر اصلی کسب رتبه ششم استقلال در لیگ برتر است. اما این به معنای پایان دوران حضور قلعه نیوی در استقلال نیست. او برای بقا در استقلال تنها یک راه حل پیش رو دارد؛ اینکه با خریدار
بیک زاده: آقایان در دربی به استقلال گل زدند و مشت گره کردند/اگر بیانی دروغ گفته، قلعه نویی تکذیب کند
از چنین حرف هایی متشنج کردن جو است. امسال همه به اندازه کافی سختی کشیدیم و این بحث ها دیگر درست نیست. بیک زاده مکثی می کند و ادامه می دهد: کلا دیواری کوتاهتر از من در استقلال نیست. هنوز خرداد سال 65 در ذهن هواداران است که چطور آقایان به استقلال گل زدند و برای هوادارانش مشت گره کردند. این صحنه از یاد هواداران استقلال نرفته است. واقعا ناراحتم به خاطر حرف هایی که این دوستان می زنند. خیلی از بازیکنان استقلال امسال با وجود داشتن پیشنهادهای خوب حتی در نیم فصل ماندند و بدون پول بازی کردند و حالا خیانت کار خوانده شده اند. ...
طارمی: با حنیف دست دادم و عذرخواهی کردم/برانکو مرا طعمه کرد!
بگیرند و طبیعی بود استرس بیشتری داشته باشند. اتفاقاً بعد از برخورد با حنیف عمران زاده با او دست دادم و به عنوان بازیکن کوچکتر عذرخواهی کردم. خیلی به اعصاب خودت مسلط بودی با اینکه چند بار روی تو خطا شد! قبل از بازی مربیان و وکیلم با من صحبت کرده بودند. می دانستم برخی بازیکنان باتجربه استقلال روی اعصاب جوان ترهای پرسپولیس مثل من و احمد (نوراللهی) و علیپور کار می کنند و به همین خاطر سعی
سوشا مکانی: از این به بعد همه جا 6 را نمایش می دهم / همین حنیف رکورددار نشان دادن عدد خیالی 4 است
پرسپولیس نیوز : سوشا مکانی بعد از پایان دربی روز جمعه که با برتری یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید به سمت تماشاگران استقلال عدد 6 را نشان داد تا به درگیری با حنیف عمران زاده منجر شود. در همین ارتباط با سوشا مکانی یکی از بهترین های دربی 80 پایتخت دقایقی گپ زدیم که به اعتقاد خودمان مصاحبه بدی نشد البته تا نظر شما خواننده گرامی چه باشد! از عملکرد خودت در دربی اخیر راضی هستی
گردانی: به خاطر شعارهای شان علیه آندو خجالت بکشند
شاید از قبل هم قابل پیش بینی بود که با نبودن ایرانپوریان و خالد شفیعی، دو مدافع اصلی قرمزپوشان تبریزی راه برای بازگشت مدافع مورد غضب تونی فراهم شود. مساله ای که حبیب گردانی در گفت وگو با ما به کل منکر آن شده و معتقد است بزرگواری و رفتار پدرانه ارکان باشگاه و به خصوص شخص عباسی و تونی باعث شده او بتواند دوباره به عنوان یک سرباز در خدمت تیم شهرش باشد. بعد از این همه کش و قوس همه چیز گل و
باورمان شده کی روش با قلعه نویی لجبازی می کند!/صادقی، بیک زاده و حیدری چطور درلیست تیم ملی قرار گرفتند؟
هر بار در لیست کی روش قرار دارد؟ هاشم بیک زاده هم همین شرایط را دارد. این بازیکن به موازات امیرحسین صادقی در استقلال حرکت کرد و به همراه او آنقدر اشتباه خود را در استقلال تکرار کرد که جای هیچ حرف و توجیهی نگذاشت! این اسامی در بین ملی پوشان بدجور توی ذوق می زند! و این سوال را در ذهن به وجود می آورد که به چه قیمتی کی روش حاضر است چنین بازیکنانی را در لیست تیم ملی قرار دهد. نکته قابل توجه
بیک زاده: با آن حالم بازی می کردم، خیانت نبود؟/ قلعه نویی را علیه ملی پوشان بدبین می کردند
حالم در داربی به میدان می رفتم و اشتباه می کردم و تیم گل می خورد به نظرتان خیانت نبود؟ اتفاقا من با بازی نکردنم در داربی به تیمم ضربه نزدم. بیک زاده ادامه داد: متاسفم که اکنون کسانی داعیه دفاع از هواداران استقلال را دارند که خودشان روزگاری به خاطر پول بیشتر خون به دل هواداران کردند و به تیم حریف رفتند. آنها دیگر نباید دم از هواداری استقلال بزنند. فکر می کنم اکنون مشخص شده که چه کسانی امیر
تقویم تاریخ 28 اردیبهشت 1394
بعد در ماه مه 1998 م، هند 5 آزمایش هسته ای دیگر انجام داد و ... • فروپاشی رژیم دیکتاتوری "موبوتو سه سه سکو" در کشور افریقایی کنگو (1997م) ژنرال ژوزف موبوتو معروف به موبوتو سه سه سکو، رئیس ستاد ارتش کنگو بود، ولی در 25 نوامبر 1965م طی کودتایی، زمام امور را به دست گرفت. وی پس از آن، با اتخاذ روشی خودکامه، از اختیارات مجلس کنگو کاست و با حذف پست نخست وزیری، کلیه اختیارات کشور را در
90/ خود ابراهیمی گفت پنالتی نبود
و کاملا درست تشخیص دادم که دروازه بان استقلال مرتکب خطایی نشده است. 90: دقیقه 63 و خطایی که در ادامه منجر به گل سرخپوشان شد چطور؟ مهدی طارمی از جمله بازیکنانی است که کمی در مورد اتفاقات پیرامونش بزرگ نمایی کند. در این صحنه هم همین اتفاق رخ داد و در نهایت با اخطار من روبه رو شد. 90: در طول بازی حنیف عمران زاده و سوشا مکانی با یکدیگر جر و بحث یا بگومگوی شدید داشتند؟ نه اصلا
قلعه نویی حاضر به نوشتن نامه خداحافظی نشد
به گزارش بولتن نیوز؛ امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در فاصله چند ساعت تا آغاز آخرین نشست هیات مدیره استقلال هم حاضر به جدایی از این تیم نشد. او که قراردادی با استقلال ندارد از سوی دوستانش ترغیب شده بود تا پیش از جلسه هیات مدیره از استقلال خداحافظی کند. او بعد از دو فصل ناکامی با آبی ها و در حالی که به شدت از سوی هواداران تیم زیر فشار بود این فرصت را داشت که خداحافظی کند و این مجال را از هیات مدیره
مسموم بودم، بدنم بی جان بود
...> با هواداران استقلال چه صحبتی داری؟ دربی را که باختیم و نتوانستیم جام به دست بیاوریم و آسیایی هم نشدیم اینها همه ناراحت کننده است. فقط از هواداران معذرت خواهی می کنم و به آنها می گویم خدا شاهد است که ما دوست نداشتیم این اتفاقات بیفتد. مشکلات امسال استقلال زیاد بود و جز شرمندگی برای من و سایر بچه ها حرف دیگری باقی نمی ماند. تکلیفت برای فصل بعد چیست؟ واقعا فکر نکردم. هنوز آن مشکل مالی ام حل نشده و تکلیف باشگاهم مشخص نیست. اجازه بدهید کمی زمان بگذرد ببینیم چه اتفاقی می افتد. منبع: آی اسپورت ...
اختصاصی 90 از رختکن استقلال بعد از داربی
بیرون آید اما این اتفاق رخ نداد تا هوادارانی که در صبح همان روز به تشویق وی و بازیکنان استقلال پرداخته بودند در نهایت تغییر موضع و علیه قلعه نوعی شعار حیا کن رها کن سر دهند. قلعه نوعی عصبانی از اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد و ناراحت از شرایطی که در آن قرار گرفته بود حرف هایش در رختکن بعد از بازی را با همان صحنه گل آغاز کرد او رو به طالب لو گفت: واسه چی در شرایطی که فرصت چندانی برای عکس
علیپور 19 ساله به مهدوی کیا پیوست
کیا در سال 1376 با 19 سال سن موفق به گلزنی در داربی شده بود. نتیجه آن دیدار سه بر صفر به سود سرخپوشان تمام شد اما در داربی 80 علیپور تک گل بازی را به ثمر رساند تا پرسپولیس برنده این دیدار حیثیتی باشد و هواداران این تیم در سرتاسر دنیا با گل او به وجد آیند. علیپور گل خود را با چشمان باز و از زاویه ای بسته به ثمر رساند که شاید وحید طالب لو سال های سال خودش را به خاطر دریافت چنین گلی از مهاجم جوانی مثل علیپور نبخشد. لازم به ذکر است جوان ترین گلزن تاریخ داربی های پایتخت از ابتدا تاکنون حسن روشن مهاجم دهه 50 آبی پوشان است که این رکورد را به نام خود ثبت کرده. ...
یک فصل کامل را با درد اما به عشق پیراهن پرسپولیس بازی کردم
. من هم کاری نکرده ام که بخواهم آن را در بوق و کرنا کنم. * البته در تیم استقلال گفته می شود یک بازیکن به قلعه نویی گفته حالم بد است و نمی توانم بازی کنم اما تو با درد برای پرسپولیس یک فصل بازی کردی. - من از شرایط استقلال و بازیکنان این تیم بی خبرم و اینکه بازیکن آنها چه صحبتی کرده به من ارتباطی ندارد. من فقط وظیفه دارم که به پرسپولیس فکر کنم و برای تیمم تلاش انجام دهم و اینکه در
پشت پرده افشاگری قلعه نویی علیه ملی پوش استقلال
آن وقت در این بازی حساس برای ما بازی نکردی؟ این چه وضعش است؟ تا پولت عقب می افتد شاکی می شوی، بعد هم که پول می گیری نمی توانی بازی کنی؟ بعد از صحبت های قلعه نویی، بیگ زاده گفت: شما که دیدید من چه حالی داشتم. دل درد شدید داشتم و با این وضعیت نمی توانستم برای استقلال بازی کنم. بیگ زاده مدعی است که پیش از بازی مسموم شده بود و به همین دلیل هم قادر به بازی نبوده است اما قلعه نویی
تو همانی هستی که در دربی به استقلال گل زدی و مشت گره کردی!
مشت گره کردی! با چه رویی می گویید بیگ زاده به خاطر پول خودش را به مصدومیت زده و در دربی بازی نکرده است؟ *گویا نیم فصل هم به خاطر همین مسائل می خواستی جدا شوی.. درست است؟ بله، من قصد جدایی داشتم و کاش از استقلال می رفتم تا حداقل این حرفها پیش نیاید. کاش رفته بودم تا دلخوری پیش نمی آمد و رفاقتم با امیر قلعه نویی سر جایش می ماند. *بگذریم، فصل آینده در استقلال می مانی
بیک زاده: دل پیچه دارم بازی نمی کنم!
در امان نماند. او به این دروازه بان گفت: این چه گلی بود که خوردی؟ بازیکن از زوایه بسته ضربه سر می زند و توپ از وسط دست هایت وارد دروازه می شود. واقعاً نمی دانم چه بگویم. هرچه گل عجیب و غریب بود امسال خوردیم! تنها بازیکنی که مورد تشویق قرار می گیرد مکویان است؛ بازیکنی که چند بار دیگر این اتفاق برایش افتاده بود. خجالت بکشید تعصب را از این بازیکن خارجی مکویان یاد بگیرد. یک بار نه حرف پول زد و نه بهانه گرفت. دم غیرتش گرم. آخرین جملات سرمربی ناکام استقلال در رختکن استقلال این بود: ما که رفتیم. تمام آنهایی که کم کاری کردند را به خدا واگذار می کنم! هاشم بیک زاده ...