سایر منابع:
سایر خبرها
امروز ؛ خداحافظی استقلال با قلعه نویی
، پایان کارش را با استقلال اعلام کنند. البته روز گذشته هیچ یک از اعضای هیأت مدیره و همین طور افشارزاده مدیرعامل باشگاه این خبر را تأیید نکردند ولی احتمالاً پیش بینی ها درست از آب درمی آید. از سوی دیگر، خبر رسید نزدیکان امیر قلعه نویی دو روز است از او می خواهند استعفا دهد تا کار به بیانیه هیأت مدیره کشیده نشود. در این حالت، قلعه نویی یک قدم جلوتر خواهد بود و با انتشار نامه خداحافظی اش، یک گام رو به
اتفاقات تبریز برایم قابل هضم نیست
کردند چه انگیزه ای داشتند؟ اتفاقات تبریز برای من غیرقابل درک است و نمی توانم آن را هضم کنم. امیدوارم مسئولان دلیل قانع کننده ای برای این اتفاقات ناگوار داشته باشند. در مورد فینال جام حذفی صحبت کن. آیا ذوب آهن قهرمان می شود؟ زمان برگزاری فینال برای ما مناسب نیست و باید 17 روز فقط تمرین کنیم. این درحالی است که نفت تهران دو بازی در لیگ قهرمانان انجام می دهد و با آمادگی کامل در مقابل ما
افشارزاده گفت قلعه نویی انتظار هواداران را برآورده نکرد
و به خصوص امسال رضایت دارید؟ انتخاب کادرفنی در ابتدای فصل، خواسته متخصصان و هواداران بوده که هیأت مدیره هم به آن رسید و تمکین کرد. قلعه نویی مربی بزرگی است و با نتایجی که گرفته، نشان داده موفق ترین مربی لیگ برتر بوده اما اینکه استقلال در 2 فصل اخیر نتایج قابل قبولی نگرفته را اعضای فنی و کاربلد باید نظر دهند. در مورد تغییر در کادرفنی هم مالکان جدید اظهارنظر می کنند. حسین هدایتی
11متهم اتفاقات جنجالی روز پایانی لیگ در تبریز را بشناسید
ابتدای فصل چهاردهم و پس از قرعه کشی لیگ برتر وقتی دیدار شهرآورد به روز پایانی افتاد همه تصور می کردند که هفته پایانی لیگ جنجالی تر از همیشه باشد؛ همه درست فکر می کردند، اما جنجال هفته آخر نه در تهران، بلکه در تبریز رخ داد. در ورزشگاه آزادی همه چیز آرام و بی دردسر انجام شد و قرمزپوشان تهرانی داربی را فتح کردند، آب هم از آب تکان نخورد. پس از اتمام شهرآورد همه نگاه ها به سوی تبریز و
اگر قلعه نویی می خواهد استقلال را خوار و ذلیل تر از این کند بماند / چرا نام 10 استقلالی خائن را فاش نمی ...
گفت: "هیئت مدیره یعنی هر هفته دور هم جمع شوند و یک چلو کبابی با هم بخورند." این وسط آن ها برای خودشان تصمیم می گیرند و اصلا حواسشان به هوادار نیست. * با این شرایط فکر می کنید قلعه نویی در استقلال بماند؟ - اگر می خواهند استقلال را خوار و ذلیل تر از این کنند بمانند. استقلال به تفکرات تازه نیاز دارد، به یک پاکسازی تا این تیم جان بگیرد نه این که هوادار را به این روز برسانند که استقلال
فرکی: قهرمانی ما هیچ مشکلی نداشت
کرد: بعید می دانم این موضوعات صحت داشته باشد. قهرمانی ما کاملا به حق بود. لیگ برتر 30 هفته است نه 29 هفته بنا بر این تیم ها برای رسیدن به قهرمانی از همان ابتدا با هم ر قابت داشتند. درست است که در طول این 30 هفته اتفاقات خوب و بدی رخ داد و اشتباهاتی نیز صورت گرفت، اما ر قابت برای قهرمانی بدون هیچ شک و شبهه ای انجام شد. سرمربی سپاهان درباره ادامه همکاری خود با این تیم نیز، خاطر نشان کرد
برنامه ریزی کانون هواداران پرسپولیس برای بازی با الهلال
مقاله ها پرسپولیس نیوز : کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برای بازی با الهلال برنامه های ویژه ای جهت تشویق بهتر سرخپوشان در نظر دارد که با هماهنگی باشگاه و حمایت اسپانسر به اجرا در می آید. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط کانون هواداران پرسپولیس و در هماهنگی با باشگاه پرسپولیس، اقدامات مختلفی در روز بازی با الهلال برای هواداران حاضر در ورزشگاه
توفان آبی در راه است
روزنامه خبرورزشی نوشت: و سرنوشت استقلال به بدترین شکل ممکن به پایان رسید تا آبی پوشان پایتخت یکی از کابوس وارترین فصل های تاریخ خود را پشت سر بگذارند! استقلال تحت هدایت امیر قلعه نویی رکوردهایی را خلق کرد که بعید به نظر می رسد حالاحالاها فرد دیگری قادر به شکستن آنها شود. رکوردهایی همچون باخت در دو بازی رفت و برگشت به ضعیف ترین پرسپولیس چند دهه اخیر، قرار نگرفتن جزو 4 تیم اول جدول برای
کارد به استخوان مدافع استقلال رسید؛اوضاع این طوری باشد می روم
. همین طور است. از این بابت متاسفم و از هواداران عذرخواهی می کنم. برای اینکه یک فصل خوب داشته باشید باید همه عوامل دست به دست هم بدهند. متاسفانه این اتفاق در استقلال نیفتاد. من با این امید به تیم اضافه شدم که آسیایی شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. * از بازی با پرسپولیس بگو. اگر ضربه سر رضا عنایتی گل شده بود شرایط جور دیگری می شد. ما بدشانس بودیم. مگر حریف چند
برانکو: تیمی که دربی را برده در بحران نیست
تجربه بودند اما اکنون با تجربه هستند و بازیکنان خارجی خوبی هم به الهلال اضافه شده است همچنین شیوه بازی آنها تغییر کرده اما این موضوع تغییر چندانی در کار ما ایجاد نمی کند چون آشنایی خوبی با الهلال دارم می دانم که چگونه باید راه حل را پیدا کرد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با اشاره به اینکه مهدی طارمی از هواداران دعوت کرد که به ورزشگاه بیایند، تصریح کرد: من هم می خواهم به طارمی ملحق
حسین فرکی: مردم آذربایجان فریب نخورید
گذارم. شعار هواداران زیبنده نبود و همان ها هم آمدند و بعد از قهرمانی حلالیت طلبیدند. این اتفاقات برای هر تیم و مربی ای قابل پیش بینی است و باید مصمم تر و با کار بهتر به دنبال پایان خوب بود. فعلا می خواهم استراحت کنم من با سپاهان قرارداد مکتوب دارم و اما فعلا می خواهم استراحت کنم و بعدا درباره فصل آینده تصمیم می گیریم. خیلی خوشحالم به آسیا برگشتیم و به این قهرمانی و حضورمان در آسیا
امیر قلعه نویی در راه تبریز
به گزارش ورزش 11، با توجه به قرارداد تونی با تراکتورسازی، تمدید یحیی با ذوب آهن، قرارداد منصوریان با نفت تهران، قهرمانی فرکی با سپاهان و احتمال ادامه همکاری اصفهانی ها با او و البته تمدید قرارداد اسکوچیچ با فولاد، هیچ تیم قدرتمندی بدون مربی نخواهد ماند. پس امیر قلعه نویی بعد از جدایی از استقلال ناچار است به تیمی برود که از نظر آرامش باب میلش باشد. تیمی عاری از حاشیه و البته پرامکانات.
گل محمدی: دوست دارم ارتباط خوبی بین کی روش و مربیان ایرانی وجود داشته باشد
که بیشترین امتیازات را کسب کرده باشد این اتفاق برای سپاهان افتاد و به همین دلیل من این قهرمانی را به سرمربی، مدیر عامل و بازیکنان و هواداران تیم سپاهان تبریک می گویم. هر چند که معتقدم تیم های نفت یا تراکتورسازی هم شایسته قهرمانی بودند. وی در خصوص مزایده چهارم واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: امیدوارم این مزایده برگزار شود و خریدارانی برای این دو باشگاه پیدا شود
برانکو:الهلال سخت ترین حریف پرسپولیس است/برای بازی فردا نمی توانم قولی بدهم
. بازیکنان خارجی متعددی آورده اند و شیوه بازی خود را تغییر داده اند اما من آشنایی خوبی از الهلال دارم اما مهم این است که بازیکنان ما راه حل های خود را در زمین پیاده کنند. برانکو ادامه داد: من هم از هواداران درخواست می کنم به ما ملحق شوند تا همه بعد از پیروزی مقابل الهلال با هم شادی کنیم. چون مسابقه فردای ما و بازی پس فردای نفت دیداری حساس خواهد بود و امیدوارم فردا همه به صورت یک دست و یک بدنه باشیم. انتهای پیام/ی
برانکو: باید مقابل الهلال عاقلانه رفتار کنیم نه احساسی/ منتظر هواداران در "آزادی" هستیم
افزود: البته الهلال سال قبل هم می توانست قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود اما به خاطر یک معجزه نتوانست قهرمان شود. بازیکنانم به من و تمام هواداران این خوش بینی را داده اند که با بازی برابر الهلال عربستان بتوانیم به زیباترین وجه ممکن فصل را به پایان برسانیم. انتظار دارم شمار زیادی از هواداران به ورزشگاه بیایند تا اصلی ترین کمک را آن ها به ما بکنند. کما اینکه در دیدار مقابل النصر عربستان آن ها بودند که
برانکو: به نژادفلاح گفتم عاشق ایرانم و سه ماه اول را رایگان کار می کنم
را حل کنند. حضور هواداران به تعداد حداکثری در حکم یار دوازدهم ما است. آنها به باشگاه ، ما و بازیکنان انرژی می دهند. حضورشان باعث می شود بر این خستگی ها غلبه کنیم و ما را به پیروزی می رساند. هواداران پرسپولیس غیرت خود را نشان دادند و باعث شدند بازیکنان ما بیش از پیش این حس و حال را از آنها دریافت کنند. روز سه شنبه انتظار آنها را در ورزشگاه می کشیم. حضور هواداران به تعداد حداکثر یکی از مهمترین
درخشان: من این برگه را از روی زمین پیدا نکرده ام/ اینقدر مرام داشتم که چک را برگشت نزدم /سه شنبه به ...
هستیم و تا این لحظه مطالباتمان از باشگاه نگرفته ایم و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد و طلب مان را از باشگاه بگیریم. وی در این باره که آیا انتظار دارد طرفداران این تیم روز سه شنبه به ورزشگاه می آیند یا نه گفت: قطعا انتظار همه ما پرسپولیسی ها این است که مانند بازی های قبلی از حمایت پرشور هواداران پرسپولیس برخوردار باشیم.پرسپولیس با حضور طرفدارانش می تواند بازی بهتری را در مصاف با
امری ساده که تبدیل به یک مساله شد
. اینها برآیندی از نظرات مردم درباره اتفاقات روز جمعه ورزشگاه یادگام امام تبریز و بازی تراکتورسازی و نفت تهران است. در این زمینه مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مجلس به گفت وگویی پرداخته که در ادامه می خوانید: * جمعه و پس از پایان بازی فوتبال میان تراکتور و نفت اعتراضاتی صورت گرفت؛ تصور می کنید راه بروز این اعتراضات به طوری که آرامش شهر در آستانه سفر رئیس جمهور را برهم نزند، چیست
آقای قلعه نوعی گناه شما قابل بخشش نیست!!
که کم کاری ببینید و دم نزنید؟ کم کاری را دیدید و باز به برزای ، محسن کریمی ، مجید حسینی ،مهرداد نور افکن و دیگر جوانها بازی ندادید؟ آقای قلعه نوعی اگر بازیکنی به تیم خیانت کرد ، خیانت شما خیلی بزرگتر است ، اینکه کم کاری را ببینید و دم نزنید ، برخورد نکنید و هم چنان به بازیکن کم کار بازی دهید و از همه بدتر وقتی جو را بر علیه خود دیدید و قدرت مقابله نداشتید استعفا ندادید. آیا گرفتن پول قرار داد امسال حق شماست؟ آیا بازی با آبروی استقلال توسط شما جریمه ندارد؟ بازی با احساسات هواداران به چه قیمت؟
گناه سپاهان قهرمانی های پیاپی در لیگ است / تعهد محضری می دهیم دیگر قهرمان نشویم!
چگونه تک تک مردم اصفهان و هواداران تیممان در جریان بازی تبریز بودند اما در تبریز یک نفر از میان جمعیت داد می زند که بازی اصفهان مساوی شده و سایرین هم باور می کنند. قائم مقام باشگاه سپاهان ادامه داد: تنها گناه ما این است که برای پنجمین بار قهرمان لیگ ایران و چهار بار نیز قهرمان جام حذفی شده ایم و فکر می کنم گناه ما این است که زیاد قهرمان می شویم. وی با بیان اینکه از این جوسازی
نظر هیات مدیره استقلال درباره قلعه نویی
شان پر افتخارترین مربی استقلال را حفظ کنند. کسی که در دل همه مشکلات فنی و روحی تیمش تنها به یک عامل گیر می داد، بی پولی! حالا اما هیات مدیره که اعضایش بلافاصله بعد از دربی به دنبال ایجاد تغییر بودند تمام ضوابط حرفه ای را در قبال او رعایت کردند. آنها که در نیم فصل اول امکان اخراج قلعه نویی را داشتند دست نگه داشتند، این روند را ادامه دادند تا پایان فصل و تیم همه چیزش را باخت و تنها می توان
فرکی: می خواهند قهرمانی ما را لوث کنند
کسی بود؟ نمی توانم از یک نفر نام ببرم و همه خوب بودند. باید از بزرگترهای تیم تشکر کنم؛ از نویدکیا، خلعتبری و همچنین بازیکنانی مثل شهاب گردان، احسان حاج صفی، حسین پاپی و مهدی شریفی. از زحمات بازیکنان، مدیریت، کادر فنی،کادر پشتیبانی، کادر پزشکی، هواداران و مردم اصفهان هم تشکر می کنم. *مدیرعامل باشگاه سپاهان گفته که تمایل دارد تا سال 95 با شما همکاری کند. آیا قرار است در سپاهان
هاشمیان: بعد از دادکان بدترین آدم ها وارد فوتبال شدند
فصل هم مربی خوب گرفته می شد. قبول دارید اگر پرسپولیس و استقلال همین امروز هم واگذار شوند از تیم هایی مثل سپاهان، نفت و فولاد عقب هستند و امکانات این باشگاه ها را ندارند؟ قبول دارم از یک لحاظ هایی عقب هستند اما باز هم پرسپولیس و استقلال جلوتر از این تیم ها هستند، چون هواداران زیادی دارند. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی النصر را مقابل 100 هزار هوادار شکست می دهد اما در خانه حریفان
وظیفه ام در دربی از کار انداختن کرار بود
برای همه ما تیم شناخته شده ای است و از قدرت بالای این تیم آگاهی کامل داریم. باید تلاش کنیم در بازی رفت بهترین نتیجه را کسب کنیم تا در عربستان کار راحت تری داشته باشیم. پیروزی در دربی از نظر روحی خیلی به ما کمک کرد تا در شرایط بهتری به مصاف الهلال برویم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم یک روز خوب را در ورزشگاه آزادی رقم بزنیم. هافبک جوان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که قراردادش با
نگاهی به دیدار سنتی پرسپولیس- الهلال
آسیا نسبت به نتایج بد در لیگ برتر و حمایت هواداران از بازی های آسیایی این تیم است. همچنین سرخ پوشان لیگ برتر را با برتری برابر استقلال در شهرآورد به پایان رساندند که این مساله به تنهایی می تواند شور و هیجان هواداران را برای تشویق تیم به اوج برساند. همیشه دیدارهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا رکورد حضور تماشاگران را شکسته و مایه فخر و مباهات فوتبال آسیا بوده است. پرسپولیس و الهلال به
درخشان: چک هدایتی را برگشت نزده ام/ برانکو با شیوه من توانست استقلال را شکست دهد
من نمی توانم گله ای داشته باشم و این چیزها در فوتبال کاملا طبیعی است. من خوشحالم که تیم را صدرنشین آسیا تحویل دادم و تیم صعود کرد، از این به بعد هم همه چیز در اختیار دوستان است و من امیدوارم با موفقیت همه چیز ادامه پیدا کند. درخشان در خصوص این اظهارنظر که برانکو با شیوه او دربی را به نفع خود تمام کرده گفت: درباره اینکه من در برد دربی تاثیرگذار بودم باید بگویم منظور من از آن حرف این بود
اظهارات رئیس کمیته صیانت درباره پشت پرده حادثه تبریز
پرده می کنند بهتر است که در مورد مسائل فوتبال کارشناسانه اظهار نظر کنند. سپاهان در هفته های پایانی بازی های راحت تری داشتند و پیروز شد. محرم نویدکیا هم که یک بازی ساز خوب است به تیم برگشته بود ولی بازی های تراکتور و نفت سخت تر بود. از سوی دیگر باید گفت که تراکتورسازی در مسابقه با گسترش فولادتبریز قهرمانی را از دست داد. اگر آنها در آن بازی پیروز می شدند راه قهرمانی شان هموارتر شده بود. از سوی دیگر
افشای یک خیانت بزرگ به استقلال
پرویز مظلومی برگی از تاریخ را ورق می زند و با توجه به اتفاقات افتاده در لیگ برتر اشاره ای به بازی تاریخی استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در 14 سال پیش می کند و می گوید: درآن بازی من دستیار پورحیدری بودم.خبر رسید که پرسپولیس گل خورده است و با این نتیجه ما قهرمان می شدیم.داشتم به بچه ها می گفتم دفاع کنند و بازی را به عقب بکشند. مظلومی این را گفت و ادامه داد: در آن بازی به استقلال خیانت شد.یک نفر
مکانی: خوشحالم که کی روش و برانکو به من اعتماد دارند/ با پرسپولیس قرارداد دارم
انجام می دهیم خیلی خوب است و به نوعی تمرین های روز اروپا است. من با این تمرین ها پیشرفت چشمگیری در کار من ایجاد شده و من بهتر از گذشته عمل می کنم. خوشحالم که می توانم از دانش مربی بزرگی چون پانادیچ چیزهای زیادی یاد بگیرم. مکانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده در پرسپولیس می مانید یا خیر گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم و به این قرارداد پایبندم. مطمئن باشید فصل آینده هم در پرسپولیس خواهم ماند.
لقب پرسپولیسی ها برای قلعه نویی
کردند و خواستار این بودند که امیر قلعه نویی استقلال را ترک کند. آنها همچنین با شعار امیر رفت و برگشت به شکل طعنه آمیزی دو باخت قلعه نویی و استقلال را به رخ آبی پوشان کشیدند. هواداران پرسپولیس همچنین برانکو را به شیوه ای خاص تشویق کردند که این موضوع مورد استقبال سرمربی کروات پرسپولیس قرار گرفت. * علی علیپور که روز جمعه موفق شد تک گل پرسپولیس مقابل استقلال را به ثمر برساند وقتی چندین بار از