پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۳۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۰۹:۳۴

6 بهله پرنده شکاری به دامان طبیعت نهاوند بازگشتند

نهاوند – ایرنا – رئیس اداره محیط زیست نهاوند گفت: اهالی چند روستای شهرستان نهاوند پنج بهله عقاب و یک بهله دلیجه که به علت های مختلف زخمی شده بودند ظرف دو هفته گذشته پس از مداوا و بهبود تحویل محیط زیست داده و پس از مداوا به دامان طبیعت بازگشتند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)