چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۹

مکانی: خوشحالم که کی روش و برانکو به من اعتماد دارند

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان تیم پرسپولیس خوشحال است از اینکه دو مربی بزرگ چون کی روش و برانکو به او اعتماد دارند. به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، سوشا مکانی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در هشتادمین داربی پایتخت اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم سه امتیاز شیرین را برای هواداران مان به ارمغان بیاوریم. این سه امتیاز نوش جان هواداران مان ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)