سایر منابع:
سایر خبرها
بعیدی نژاد: با بازرسی از تاسیسات غیرهسته ای موافقت نمی کنیم
که توجه شنونده به پیامی بوده است که از کلام و موضع ما فهمیده است. اگر این اصل را بپذیریم لازم است ما هم در ارتباط خود با دیگران بیش از آنکه به عبارات و کلماتی که ادا می کنیم توجه داشته باشیم، به این دقت کنیم که از کلام خود چه پیامی را به طرف مقابل منتقل می کنیم، چون عمده این پیامها هستند که شنیده می شوند. وقتی به همسرمان در منزل یا به همکارمان در محیط کار درخواستی را که برای انجام کاری داشته ایم
سوییچ را بگیرم 5 دقیقه بعد تحویل آقا مجتبی می دهم
روز سه شنبه به مصاف الهلال عربستان می رود و حتما می دانید که عرب ها با توجه به بازی با النصر حسابی روی تو زوم کرده اند. بله، این را می دانم که آنها به شدت روی این بازی و مهدی طارمی حساس هستند. برای من این موضوع اهمیتی ندارد. من فقط به موفقیت پرسپولیس فکر می کنم و امیدوارم که بتوانم در دیدار با الهلال برای تیمم مفید و موثر باشم. ما باید کار را در تهران تمام کنیم تا ان شاءا... در بازی برگشت کار سختی را در عربستان پیش رو نداشته باشیم.
سوشا: قدم آقا مهدی روی چشم
پرسپولیس بازی می کند باید آمادگی شنیدن این جور انتقادات و مسایل را داشته باشد. البته این جور گلرها بیشتر از بقیه باید مراقب باشند. من با شما موافق هستم اما هر دروازه بانی روز خوب و بد دارد. دروازه بانان بزرگی مثل عابدزاده هم شاید یک روز بد داشته باشند. اما نکته مهم این است که همه ما باید قدر جایگاه خودمان را بدانیم و من از این که درون دروازه یک تیم بزرگ ایستاده ام خوشحالم. پرسپولیس
قهرمانی روی کاکل مسی
. البته کار این دو مدافع را کلودیو براوو، دروازه بان لیگی بارسا هم تکمیل می کرد. ماسچرانوی 30 ساله که به عنوان یک هافبک پرورش یافته است، قابلیت بالایی هم در دادن پاس صحیح داشت. ایوان راکیتیچ او از عهده کار سنگین جانشینی ژاوی به خوبی برآمد. راکیتیچ در 27 سالگی خیلی خوب خودش را به عنوان هافبک بارسلونا جا انداخت و مطرح کرد. این ستاره کروات در این فصل 5 گل زد و 7 پاس گل هم داد. بازیکن
کاهش میانگین سنی تیم ملی به 25 سال
58 دقیقه یک بار تسلیم ضربات رقبا شده است. اخباری نیم فصل اول برابر فولاد و پرسپولیس کلین شیت داشت اما 2 گل از راه آهن خورد. این دروازه بان 22 ساله از گسترش، تراکتورسازی، پرسپولیس، راه آهن، استقلال صنعتی و سپاهان 2 گل دریافت کرد. ضمن اینکه در دیدار برابر ذوب آهن 4 مرتبه و مقابل نفت 3 بار توپ را از درون دروازه اش بیرون کشید. دومین ترکمن تاریخ فوتبال از راه رسید عزت ا... پورغاز
من بودم نمی گذاشتم پیکان سقوط کند
پیکان کهکشانی در نهایت یک فصل پرهیاهو را با سقوط به لیگ دسته اول به پایان رساند. این تیم که تنها چهار بازیکنش به اندازه باشگاه استقلال هزینه برداشته است، به جای این که جشن کسب سهمیه را بگیرند حالا باید کاسه چه کنم چه کنم سقوط به دسته اول را به دست بگیرند. محمدنصرتی، سعید دقیقی، ساموئل و از همه مهم تر سیدمهدی رحمتی هرکدام شان به اندازه کافی بزرگ هستند تا به ذهن کسی خطور نکند که این تیم در پایان
مومنی: ماندن استقلال خوزستان مهم تر از دعوتم به تیم ملی است
حق تیم ما پایین جدول نبود. وی در ادامه درباره دعوتش به اردوی تیم ملی، گفت: خوشحالم که دعوت شدم، البته با توجه به این که تیم ما وارد پلی آف شده است، من و میثم مجیدی که از استقلال خوزستان به این اردو دعوت شده ایم، نمی توانیم در اردوی اول شرکت کنیم. به هرحال امیدوارم که در این اردو شرکت کنم و کی روش هم ما را ببیند و من جزو بازیکنان مفید انتخاب شده، باشم. من در این زمینه تمام تلاشم را می
حسینی: دوست ندارم از ملوان جدا شوم
سید حسین حسینی در خصوص بازی نفت مسجد سلیمان به خبرنگار "ورزش سه" گفت : بازی سختی بود و تیم حریف با تمام قوا به مصاف ما آمده بود و چند توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند و وقتی گل زدیم از خوشحالی زیاد نمی دانستم چکار کنم و اشک می ریختم . بسیار خوشحالم که پس از یک فصل سخت و طاقت فرسا توانستیم در لیگ برتر بمانیم و نام بزرگ ملوان را مانند سالهای گذشته در سطح اول فوتبال ایران حفظ نماییم .
حاتمی: به رنگ آبی حساسیت داریم!
هواداران با ما آشتی کنند. به هرحال دربی یک ریسک هست و هر تیمی که ریسک کند می تواند برنده باشد و خوشبختانه ما توانستیم استقلال را ببریم تا هواداران مان شاد بشوند. مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می شد این بازی بی خاصیت است اما در پایان بازی شاهد درگیری تأسف آوری بودیم، اظهار داشت: دربی هیچ وقت تشریفاتی و بی خاصیت نمی شود چون به هر حال همیشه این بازی حساسیت های خاص خودش را دارد
مهدی مهدوی کیا:؛ منتظر هت تریک آسیایی هواداران هستم
وبسایت رسمی برنامه نود - پیشکسوت فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار با الهلال مهمترین بازی فصل است، گفت: با هت تریک آسیایی هواداران و پر شدن سه باره ورزشگاه آزادی، معادلات به نفع پرسپولیس تغییر می کند. به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، مهدی مهدوی کیا در مورد دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ضمن بیان مطلب فوق افزود: پرسپولیس
برانکو: گابریل، مسی هم باشد با این شرایط نمی تواند بازی کند
که وضعیت تیم خوب است اما همه می دانند که ما عملاً فقط یک نوبت بعد از بازی با استقلال فرصت تمرین داشتیم که آن هم فقط امروز بود که توانستیم یک ساعت تمرین کنیم چرا که بیشتر از یک ساعت به ما اجازه نمی دادند در زمین باقی بمانیم اما اینها مهم نیست چرا که هدف ما روشن و تکلیف ما معلوم است. وی درباره ادعای برخی بازیکنان الهلال عربستان که می گفتند در تیم الاتفاق این کشور بازیکن برانکو بوده اند و
ماهینی: از کی روش ممنونم که فراموشم نکرد
نکرده و به عنوان سرباز تیم ملی می توانم در خدمت تیم کشورم باشم. اوضاع پرسپولیس را که دنبال می کنی؟ بله. برد دربی باعث خوشحالی من شد و به همه هواداران تبریک می گویم. انشاالله مقابل الهلال هم موفق باشند. ممکن است به پرسپولیس برگردی؟ فعلا که شرایطم معلوم نیست. من یک نیم فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و همه هم می دانند من عاشق پرسپولیسم.باید دید تکلیف نهایی ما چه می شود. فعلا که کنار ملوان هستم. بعد از دعوت
پیروزی برانکو بر پانادیچ در مسابقه جذاب!/ کارمند AFC لیز خورد
وبسایت رسمی برنامه نود - پیش از شروع تمرین امروز پرسپولیس سرمربی این تیم موفق شد در یک رقابت جذاب دستیار خودش را شکست دهد! به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با الهلال عربستان امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در زمین اصلی این استادیوم با حضور همه بازیکنان به جز فرناندو گابریل و مهرداد کفشگری دو بازیکن مصدوم پرسپولیس برگزار
عالیشاه: هرگز عدد 6 و 10 را نشان نمی دهم
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبر ورزشی ، بازیکنی که بالاخره به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شد تا روزهای ایده آلی را سپری کند. چرا تو با صادقی و پس از آن سوشا با عمران زاده درگیر شدید؟ من در مورد صادقی همه چیز را به شما گفتم اما دقیقاً نمی دانم بین سوشا و حنیف چه گذشت. در همین رابطه می خواهم بگویم بازیکنان استقلال مقابل ما باختند و نمی توانند با درگیری و... این باخت را لوث کنند
بدهی های فصول گذشته مشکلات صبا را چند برابر کرد
تعداد زیاد دعوت شدگان کار سختی برای حضور در فهرست نهایی دارم اما تلاشم را می کنم. هافبک ملی پوش تیم فوتبال صبای قم در مورد وضعیت صبا گفت: امسال، سال سختی را با صبا گذراندیم و بدهی های تیم از فصول گذشته سبب شد مشکلات مالی تیم دوچندان شود البته شرایط در نیم فصل نخست خیلی بهتر بود اما در دور برگشت همه چیز دست به دست هم داد که نتایج خوبی نگیریم. علیمحمدی بیان داشت: حمایت ها از صبا
بنگر: فصل خوبی نبود
کاپ: محسن بنگر درباره فصلی که گذشت، شرایط پرسپولیس، حواشی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید: *درباره فصلی که گذشت صحبت کن. فصل خوبی نبود. فصلی بود که همه تیم ها خریدهای گرانقیمت داشتند ولی خریدهای ما اکثرا از لیگ یک آمده بودند و خریدهای لیگ برتری ما فقط رضا نوروزی و سوشا مکانی بودند. پرسپولیس متاسفانه اول فصل اسپانسری نداشت. مهدی
گل محمدی: پرسپولیسی ها حسرت رفتن من را نخورند؛ باشم و نباشم عاشق این تیم هستم
می شویم من عاشق همه آنها هستم و دوستشان دارم. وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه پرسپولیسی ها حسرت رفتن او از این تیم را می خورند گفت: حسرت نخورند! همیشه پرسپولیس را دوست داشتم و عاشق این تیم هستم. چه باشم و چه نباشم فرقی نمی کند و مهم موفقیت پرسپولیس و شادی دل هواداران این تیم است. امیدوارم این اتفاق هر فصل برای این تیم بیفتد چون واقعاً در این چند سال پرسپولیس اذیت شده و
وظیفه ام در دربی از کار انداختن کرار بود
برای همه ما تیم شناخته شده ای است و از قدرت بالای این تیم آگاهی کامل داریم. باید تلاش کنیم در بازی رفت بهترین نتیجه را کسب کنیم تا در عربستان کار راحت تری داشته باشیم. پیروزی در دربی از نظر روحی خیلی به ما کمک کرد تا در شرایط بهتری به مصاف الهلال برویم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم یک روز خوب را در ورزشگاه آزادی رقم بزنیم. هافبک جوان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که قراردادش با
سعید آقاخانی: هیچ کس از حرف زدن با من حال نمی کند!
گروه برای رسیدن نتیجه مطلوب، واقعا سخت است. وی درباره پیش بینی مخاطبان فیلم توضیح داد: فکر می کنم این فیلم مخاطبان خوبی داشته باشد. البته فیلم اینجا بدون من هم تماشاگران زیادی داشت، ولی چون این فیلم حال و هوای کمدی دارد، احتمال می دهم بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. به عنوان آخرین پرسش از سعید آقاخانی پرسیدیم فکر می کنید با توجه به اتفاقات سال گذشته، امسال چه اتفاقی برایتان می
درخشان: چک هدایتی را برگشت نزده ام/ برانکو با شیوه من توانست استقلال را شکست دهد
من نمی توانم گله ای داشته باشم و این چیزها در فوتبال کاملا طبیعی است. من خوشحالم که تیم را صدرنشین آسیا تحویل دادم و تیم صعود کرد، از این به بعد هم همه چیز در اختیار دوستان است و من امیدوارم با موفقیت همه چیز ادامه پیدا کند. درخشان در خصوص این اظهارنظر که برانکو با شیوه او دربی را به نفع خود تمام کرده گفت: درباره اینکه من در برد دربی تاثیرگذار بودم باید بگویم منظور من از آن حرف این بود
اتفاقات تبریز تلاشهای یکساله دو تیم را به باد داد
جدال این تیم در مقابل الاهلی عربستان گفت: دیدار نفت و الاهلی جنبه ملی دارد و از تمام هواداران فوتبال در ایران درخواست می کنم که در این بازی به کمک تیم ما آمده تا با یاری خداوند از این مرحله لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و در ادامه با شکست دادن ذوب آهن در فینال جام حذفی و قهرمانی جام حذفی تا حدودی از ناراحتیمان بابت قهرمانی نشدن در لیگ کاسته شود. این بازیکن در پایان در تلاشهای علی منصوریان کادر فنی تیم نفت تهران مدیریت و پرسنل این باشگاه بابت حمایتهایشان در طول این فصل لیگ برتر تشکر کرد.
گارسیا: به احترام هواداران و به اعتبار پیشینه باشگاه، ادامه می دهیم
: این دیدار باید پنج به دو به پایان می رسید نه دو به یک. ما چند بار به تیرک زدیم و البته از سویی، دروازه بان اودینزه هم بسیار روی فرم بود. بازیکنانم بسیار آماده بودند و در شرایط مورد نیاز، با اعتماد به نفسی که دارند، ریسک هم می کردند. حملات فراوانی صورت دادیم و بازیکنان حریف را به این واسطه، بسیار تحت فشار قرار دادیم. اگر بخواهیم نتایج بهتری دریافت کنیم، باید روحیه ستیزه جویانه بهتر و قوی تری داشته
نوستالژی پرسپولیس- الهلال/ از گل ماه آسیا تا سجده العربی
هم کارمان را سخت کرده بود. هوای هنگ کنگ گرم و مرطوب بود. همه اینها و چند اشتباه فردی دست به دست هم داد تا آن بازی را واگذار کنیم. انصاریان می گفت شاهرودی بعد از آن گل خیلی داد می زد. خود شاهرودی تعریف می کند: چون قرار بود به تیم ملی دعوت شوم خیلی انگیزه داشتم و به خاطر همین از گلزنی خوشحال بودم. الهلال هم واقعا تیم بزرگی بود و به نظرم خیلی از الان قوی تر بود. پنالتی چیپ و شاهکار
برخلاف آنچه گفته می شد پرسپولیس بد بسته نشده بود
به بازی پیش برویم. قطعا برانکو هم به بازیکنان هم گوشزد می کند دیدار مقابل استقلال تمام شده است. می دانیم که الهلال تیم ریشه دار و خوب عربستان است. امیدوارم روند پرسپولیس ادامه داشته باشد و بتوانیم در آسیا هم نتایج خوبی کسب کنیم. با توجه به اینکه بازی رفت در ایران است پرسپولیس می تواند از این موضوع استفاده کند و کار را در اینجا تمام کند. شاهرودی در مورد لیستی که کی روش دعوت کرده یادآور
طارمی: این بار با عشق بیشتری به عربستان می روم/ الهلال را با هواداران می بریم/پرسپولیس مرا بخواهد مذاکره ...
. اما ممکن است آن شادی گل تو حاشیه ساز شود. اصلا به این موضوع فکر هم نمی کنم. در لیست تیم ملی هم که قرار داری. در این باره هم صحبت کن. خوشحالم که کارلوس کی روش مرا انتخاب کرد. امیدوارم بتوانم برای تیم کشورم مهره موثری باشم. بابت دو اتفاق دیگر هم خوشحالم. یکی دعوت همشهری عزیزم حسین ماهینی که می دانم ماه های سختی را سپری کرد و یکی هم انتخاب احمد نوراللهی که واقعا این فصل زحمت
علیپور: ابراهیم زاده مرا به راه آهن آورد/ 18 سالگی ازدواج کردم/سنم واقعاً کم است، اسمم را بگذارید پسر ...
سومین کسی باشی که در دربی هت تریک می کند؟ فشار هواداران در دربی و حساسیت زیاد بازی باعث می شود که هت تریک کردن خیلی سخت شود اما من شخصاً هیچ وقت هت تریک ایمون زاید را در پرسپولیس فراموش نمی کنم، روزی که مقابل تلویزیون نشسته بودم و ایمون در تیم 10 نفره کاری کرد که نامش جاودانه شد. یکی از آرزوهایم همین است که در دربی هت تریک کنم و... با پرسپولیس برای فصل بعد قرارداد داری؟ بله
سوشا مکانی: از این به بعد همه جا 6 را نمایش می دهم / همین حنیف رکورددار نشان دادن عدد خیالی 4 است
باشم. راستی خبر داری که سیدمهدی رحمتی با لباس سراسر قرمزرنگ درون دروازه پیکان در بازی با استقلال خوزستان ایستاد تا شایعه پرسپولیسی شدن او در فصل آینده به گوش برسد؟ اصلاً برایم مهم نیست که رحمتی یا هر گلر دیگری پرسپولیسی شود. من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و به این قرارداد هم پایبندم. از همه چیز هم برایم مهم تر راضی کردن مربیان و هواداران است و هرکسی هم به پرسپولیس بیاید
عالیشاه: کی روش من را به بزرگترین آرزویم رساند
هافبک پرسپولیس که از دعوت شدن به تیم ملی خوشحال است می گوید می خواهد جواب اعتماد کی روش را به بهترین نحو بدهد. امید عالیشاه عقیده دارد با شکست استقلال فصل را به بهترین نحو به پایان بردند و بهترین هدیه را به هواداران دادند. بازی را چطور دیدی داربی آنقدرها هم یخ نبود؟ بازی خیلی خوبی بود، بچه ها سنگ تمام گذاشتند در روزی که همه فکر می کردند یک بازی سرد و یخ را خواهند دید به همه
نوروزی: بردیم تا ثابت شود ما بهتریم
طور که دیدید با سر بانداژ شده بازی کردم البته در یک صحنه توپ با شدت به سرم برخورد کرد و احساس سرگیجه به من دست داد تا جایی که حتی نزدیک بود نتوانم به بازی ادامه بدهم ولی خدا را شکر پس از چند دقیقه حالم بهتر شد و به بازی ادامه دادم. 2 بازی پی درپی و 2 پاس گل، چه حسی داری؟ خیلی خوشحالم. بالاخره وقتی در پیروزی تیم سهیم باشید این شادی انکارناپذیر است. من فکر می کنم این لطف خدا بود
19 تازه وارد!
فولاد به میدان رفته بود. هفت گلر در اردوی تیم ملی محسن فروزان، علیرضا سلیمی، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، سوشا مکانی، علیرضا بیرانوند و علیرضا حقیقی، هفت دروازه بانی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند اما رحمان احمدی دروازه بان دوم ایران در جام جهانی که البته در نیم فصل دوم یک خط در میان در سپاهان بازی می کرد و در دو بازی هم با اشتباهاتش از زمین اخراج شد در بین گلرهای