چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۴

گل محمدی: پرسپولیسی ها حسرت رفتن من را نخورند؛ باشم و نباشم عاشق این تیم ...

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی ذوب آهن گفت: چه در پرسپولیس باشم و چه در این تیم نباشم فرقی نمی کند من همیشه عاشق پرسپولیس هستم و مهم موفقیت سرخ پوشان است. به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، یحیی گل محمدی در مورد اینکه آیا بهتر نبود در جلسه امروز کارلوس کی روش نیز حضور می یافت، گفت: اگر بود که عالی می شد متأسفانه ارتباط خوبی بین کی روش و مربیان نیست ما دوست داریم از تجربه کی روش استفاده کنیم اما هماهنگی هایش با فدراسیون باشد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)