چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دیار میرزا ۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۹

وظیفه مخابرات این است که اول به فکر سرویس دهی به مردم باشد و بعد تقسیم سود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر ارتباطات از عملکرد مخابرات و مدیریت آن انتقاد و اظهار کرد: وظیفه مخابرات این است که اول به فکر سرویس دهی به مردم باشد و در مرحله بعد به دنبال تقسیم سود برود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط