چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۴/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۲

آنهایی که برای حجازی زدند، امروز دارند تاوان کارهای ناجوانمردانه شان را پس ...

دروازه بان اول باشگاه پرسپولیس در دهه 60 گفت: حجازی عمر خود را بدون منت برای استقلال گذاشته بود ولی عده ای چنان به وی کم لطفی و خیانت کردند و غیر اخلاقی برایش زدند که باعث تعجب است. در آستانه چهارمین سالگرد ناصر حجازی، بهروز سلطانی درباره وی به اظهارنظر پرداخته است.حجازی از وی که یک پرسپولیسی است و سابقه حضور در دروازه تیم ملی فوتبال ایران را هم دارد، به عنوان یکی از دروازه بان های برتر تاریخ کشورمان اسم برده است.اظهارات سلطانی را در ادامه می خوانید: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)