دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۴۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۲

ابتلای 9 نفر در جم به بیماری سرخک

علیرضا رئیسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در جم با اشاره به ابتلای چند نفر در جم به بیماری سرخک اظهار داشت: هفته گذشته یکی از دانش آموزان جم که مشکوک به سرخک بود تحت معاینات قرار گرفت و با آزمایشات لازم، ابتلای این دانش آموز به بیماری سرخک تایید شد. وی افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته، مشخص شد که 34 نفر در جم علائم بیماری سرخک را دارند که البته تاکنون 9 نفر به این بیماری مبتلا شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)