پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۳۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
اویل نیوز ۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۰:۲۲

مداوای سرپایی کارکنان مسموم شده فاز 19 پارس جنوبی

به دنبال مسمومیت کارکنان یک شرکت پیمانکاری فاز 19، بعد از مراجعه آنها به درمانگاه، همگی به صورت سرپایی مداوا شدند. به گزارش اویل نیوز به نقل از شانا، یک مقام مسئول با اشاره به مسمومیت غذایی کارکنان یک شرکت پیمانکاری فاز 19 پارس جنوبی گفت: این کارکنان بعد از مراجعه به درمانگاه به صورت سرپایی مداوا شدند و همگی به محل کار خود بازگشتند. وی با تاکید بر این که هیچ یک از کارکنان به دلیل مسمومیت غذایی بستری نشده اند، تصریح کرد: خوشبختانه این اتفاق هیچ تلفات جانی نداشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)