پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۴۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری صنایع مس ایران ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۰

خروجی دودکش های خاتون آباد به استاندارد نزدیک شده است

روند اصلاحات و برطرف کردن آلودگی خاتون آباد، از چه زمانی آغاز شد و اکنون در چه مرحله ای است؟ پاسخ دهنده: کوروش باقری، مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران پس از راه اندازی کارخانه ذوب خاتون آباد در نیمه دوم سال 1383 و گذشت مدت زمان کوتاهی از بهره برداری، با مشاهده راندمان پایین الکتروفیلترهای فلش و خشک کن کنسانتره، تلاش ها برای بهبود فرآیند تولید و افزایش بهره وری سیستم آغاز شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)