سایر منابع:
سایر خبرها
برانکو ایوانکوویچ : به خاطر شکست در دربی از هواداران عذرخواهی می کنم
خوبی بود و این بار استقلال بهتر بود وتکرار می کنم این داربی است و برخی جزئیات حساس را بازیکنان رقم می زنند. سرمربی پرسپولیس درباره مصاف با الهلال، اظهار کرد: ما در سخت ترین گروه ممکن قرار داریم. قهرمان عربستان، قطر و الوحده که یکی از بزرگترین باشگاه های امارات است. گروهی سختی مقابل ماست و قطعا بازی با الهلال نامعلوم خواهد بود ولی ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم
منصوریان: رحمتی مقصر نبود/ لابد استادیوم چاله دارد و هوادار ما در آنجا گم می شود!
وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی آبی پوشان در دربی هشتادوچهارم پایتخت این موفقیت را به کل فوتبال ایران تبریک گفت. به گزارش وب سایت نود، علیرضا منصوریان با تبریک به هواداران استقلال و تمام فوتبال ایران افزود: قبل از هر چیزی باید این بازی خوب را به تمام فوتبال دوستان کشور تبریک بگویم اما بزرگ ترین تفاوت بین ما و پرسپولیس، 48 ساعت استراحت کمتر ما بود که در
مدیرعامل باشگاه ملوان : تاج رئیس نشده که فقط نگران باشد/ رای فیفا بعد از 13 روز ابلاغ شد
است که پای این قضیه بایستد. سال گذشته وقتی فدراسیون فوتبال اعلام کرد به خاطر مشکلات حق پخش، اجازه ورود دوربین ها را به ورزشگاه نمی دهد، همه ما محکم پشت فدراسیون ایستادیم ولی فدراسیون پشت ما را خالی کرد؛ درست در زمانی که منابع درآمد دو باشگاه تامین شد. کار استقلال و پرسپولیس را انجام دادیم اما یک ریال هم به ما ندادند مدیرعامل باشگاه ملوان در ادامه خاطرنشان کرد: ما هم دقیقا همان
اظهارات برانکو بعد از شکست در شهرآورد84
برهم ریخت، تصریح کرد: نیم فصل دوم شروع شده و این مسئله که هر تیمی نیاز به بازیکن داشته باشد یک امر طبیعی است، اما باید در نظر گرفت که وقتی ما یک بازیکن می آوریم، چقدر زمان نیاز داریم تا جای خالی او را پر کنیم. این جای سوال است و نمی دانیم الان بازیکن می گیریم یا در آینده. برانکو در مورد اینکه تیمش بازی سختی مقابل الهلال در پیش دارد، عنوان کرد: قبلاً هم گفته ام در گروه سختی قرار گرفته
منصوریان: گل پرسپولیس به ما شوک وارد کرد
خوب بودن برانکو شد. ما در زمان برانکو رتبه 17 فوتبال دنیا بودیم و برانکو برای ما خیلی زحمت کشیده است. من اهل نماد 6 و 4 و این حرکات نیستم و اصلا از این موضوع خوشم نمی آید. فوتبال ما مدیون هواداران است و این افراد برای پرچم ایران تلاش می کنند. امیدوارم این شرایط ادامه دار باشد و باید به برانکو احترام گذاشت. جدال من و رحمتی را رحمتی برد رحمتی تقصیری نداشت. او بزرگتر و کاپیتان تیم من
منصوریان: اگر می بازیم باید به حریف احترام بگذاریم/ 6 بازیکن دو تیم باید اخراج می شدند
به گزارش ستاره ها به نقل از ایسنا، علیرضا منصوریان با تبریک به هواداران استقلال و تمام فوتبال ایران افزود: قبل از هر چیزی باید این بازی خوب را به تمام فوتبال دوستان کشور تبریک بگویم اما بزرگ ترین تفاوت بین ما و پرسپولیس، 48 ساعت استراحت کمتر ما بود که در اواخر بازی هم ما را اذیت کرد و باعث شد عقب نشینی کنند. وی افزود: اما مهم ترین چیز این است که ما بازی یک بر صفر را به بازی 3- 1 برگرداندیم
انصاری بیهوش و به بیمارستان منتقل شد
به گزارش ستاره ها به نقل از تسنیم، در پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که با برتری 3 بر 2 آبی پوشان خاتمه یافت، محمد انصاری مدافع پرسپولیس با دلیل برخورد سنگ به سرش، بیهوش شد. این بازیکن بلافاصله توسط تیم پزشکی مستقر در ورزشگاه آزادی راهی بیمارستان شد تا مداوا بر روی او صورت بگیرد. حاشیه دیگر دربی 84 این بود که مهدی فنونی زاده پس از برتری استقلال مقابل رختکن این تیم قرار ایستاد تا وارد آن شود، اما از ورود او ممانعت به عمل آمد. البته دقایقی بعد او توسط علیرضا منصوریان به رختکن رفت. ...
برانکو: جای کامیابی نیا خالی نبود/ منصوریان: 5 بازیکن باید اخراج می شدند
پرسپولیس یادآور شد: همیشه به بازیکن نیاز هست ولی چه کسی را باید بیاوریم؟ اگر بخواهیم بازیکن جدیدی بیاوریم، فصل تمام می شود تا با تیم هماهنگ شود. جای سئوال دارد که آیا الان باید بازیکن جدید بگیریم یا بعدا. سرمربی پرسپولیس درباره رویارویی تیمش با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و تاثیر نتیجه دربی در آن مسابقه، گفت: قبلا هم گفتم. الان در سخت ترین گروه ممکن لیگ آسیا هستیم. قهرمان
علیمنصور انتقام آبی ها را گرفت
قرار گرفت. بعد از سوت پایان بازی نیز سروش رفیعی کارت زرد گرفت. با این برد علیرضا منصوریان انتقام استقلالی ها را که شکست با سرمربیگری امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی بود، از پرسپولیس گرفت. همچنین برانکو پس از شکست فصل قبل مقابل نفت تهران با هدایت منصوریان، بار دیگر شکست مقابل این مربی جوان را تجربه کرد. پرسپولیس با این شکست 47 امتیازی و صدرنشین باقی ماند تا به این شکل تراکتورسازی با 6 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس به ادامه لیگ امیدوارتر باشد. استقلال هم 37 امتیازی شد و فاصله اش را با ذوب آهن بیشتر کرد. ...
منصوریان: گفته بودم دربی 84 نقطه عطف ما خواهد بود
خبرگزاری فارس: علیرضا منصوریان پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به هواداران مان تبریک می گویم به فوتبال ایران تبریک می گویم به جز حواشی آخرش بازی خوبی بود. منصوریان ادامه داد: بعد از اینکه یک بر صفر از حریف عقب افتادیم توانستیم 3 گل بزنیم و بازی را برگردانیم. دلیلش این است که بازیکنان ما می دانستند که از پرسپولیس چه می خواهیم و پرسپولیس را خوب آنالیز کرده بودیم.
پنج بازیکن باید اخراج می شدند/ بازیکنانم را از خواب بیدار کردم
بوسیم مخالفم. یا از اینطرف دیوار می افتیم یا آنطرف دیوار. منصوریان در مورد دیدار با ذوب آهن گفت: سخت ترین بازی فصل ما با ذوب آهن است. ما باید نگاه ویژه ای با این تیم داشته باشیم. درست است که چهار گل از تراکتورسازی خورد اما زیباترین فوتبال را بازی کرد. در چهار - پنج سال اخیر ذوب آهن تیم خوبی بوده است. الان نمی دانم که چند بازیکن را در اختیار دارم. وی در مورد صحنه اخراج سیدمهدی
فنونی زاده: این برد برای استقلال معادل قهرمانی بود
کسب کنند. کسب سهمیه برای این فصل استقلال نتیجه خوبی است اما این تیم می تواند سال آینده مدعی قهرمانی لیگ و حتی آسیا باشد. پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط استقلال برای دیدار مقابل ذوب آهن گفت: استقلال مقابل ذوب آهن دیدار سختی خواهد داشت چرا کاوه مصدوم شد و رحمتی نیز محروم است. دیدار ذوب آهن مسابقه سنگینی است چرا که تراکتورسازی نیز بعد از باخت مقابل تراکتورسازی انگیزه زیادی خواهد داشت. استقلال روی دور برد افتاده و امیدوارم مقابل ذوب آهن نیز به برتری برسد.
منصوریان: یا از این طرف دیور می افتیم یا از آن طرف/ 5 بازیکن باید اخراج می شدند
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از دربی گفت: تبریک می گویم به هواداران و کل فوتبال ایران، جدا از آخر بازی. برای ما کافی بود این تفاوت دو روز خستگی را در بیاوریم. اینکه بازی یک بر صفر را برگرداندیم به این دلیل بود که می دانستیم از پرسپولیس چه می خواهیم. به گزارش نامه نیوز، او ادامه داد: دست تک تک هواداران را می بوسم. امروز جوان ها باید خوشحال باشند که بزرگانی کنارشان بودند. به هوادران
برانکو: نمی توانم هیچ ایرادی از بازیکنانم بگیرم، از هواداران عذرخواهی می کنم/ احمدزاده اشتباه فاحشی نداشت
که نتوانستیم برنده شویم برانکو ادامه داد: هر شانسی می تواند تبدیل به گل شود، اما فوتبال همین است. نیمه اول شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم و مقابل دروازه آنها خیمه زده بودیم، اما زمان کافی برای به گل رسیدن نبود. باز هم به بازیکنانم تبریک می گویم و از هواداران عذرخواهی می کنم که نتوانستیم برنده شویم. شاید نیازی به تعویضی دیگر نبود سرمربی تیم پرسپولیس در مورد تعویض هایش گفت
ابراهیمی: به قهرمانی امیدوار شدیم
به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، امید ابراهیمی بعد از برد استقلال در دربی هشتاد و چهارم گفت: بازی خوبی بود و این پیروزی را به هواداران تبریک می گویم و ما امروز از خوشحالی آنها شادمانیم و حالا برای قهرمانی می رویم. وی ادامه داد: امیدوارم این روند خوب را تا آخر فصل حفظ کنیم تا دل هواداران را همینطور شاد کرده و تیم را هم در کورس قهرمانی نگه داریم. ابراهیمی گفت
منصوریان: دقیقه 70 گل می خوردیم می باختیم/توقع بردن الاهلی منطقی نیست
صمیم قلب به تیم فنی مان تبریک می گویم و فردا صبح کارمان را برای بازی ذوب آهن شروع می کنیم و تا فردا ظهر برای این برد خوشحالیم. وی ادامه داد: یک برد 90 دقیقه ای به دست آوردیم و با هواداران پرسپولیس منافع مشترک در آسیا داریم. ما و پرسپولیس نشاط فوتبال هستیم. هواداران پرسپولیس و استقلال نشاط فوتبال هستند. سخت است که وقتی از پرسپولیس یک بر صفر عقب بیفتید، بازی را دربیاورید. گلی که در دقیقه 5
منصوریان:رحمتی طفلکی کاری نکرد/ باید تحمل باخت داشته باشیم
سرمربی تیم استقلال گفت:اولین دربی بدون منصورخان بود و این برد تقدیم به خانواده ایشان. به گزارش کاپ، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دربی 84 اظهار داشت: خسته نباشید به تمام هواداران استقلال می گویم و به بازیکنانم از صمیم قلب تبریک می گویم. ماراتن تمام عیاری بود که اتفقاات جالبی در آن رخ داد. اولین دربی بدون منصورخان بود و این برد تقدیم به خانواده ایشان. وی در ادامه افزود
این برد برای استقلال معادل قهرمانی بود
این فصل استقلال نتیجه خوبی است اما این تیم می تواند سال آینده مدعی قهرمانی لیگ و حتی آسیا باشد. پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط استقلال برای دیدار مقابل ذوب آهن گفت: استقلال مقابل ذوب آهن دیدار سختی خواهد داشت چرا کاوه مصدوم شد و رحمتی نیز محروم است. دیدار ذوب آهن مسابقه سنگینی است چرا که تراکتورسازی نیز بعد از باخت مقابل تراکتورسازی انگیزه زیادی خواهد داشت. استقلال روی دور برد افتاده و امیدوارم مقابل ذوب آهن نیز به برتری برسد.
90/ ویسی با خودش چند چند است ؟
علی مسعودی سپاهان سنگین ترین شکست فصل را مقابل یک تیم قعر جدولی متحمل شد تا تیره روزی های عبداله ویسی کماکان ادامه داشته باشد. او که هفته گذشته با یک نامه عاشقانه از تیم خداحافظی کرده بود با یک جلسه فرمالیته یا (صوری) برگشت و گفت همه چیز سوءتفاهم بود ! این که چه می شود مربی یک روز نامه خداحافظی می نویسد و یک روز دیگر اعلام می کند مردی نیست که با فحاشی ها شانه از مسئولیتی که دارد خالی
90/ تا پول هست ، دلال و تبانی هم هست !
حیدریان را بالاتر از شمسایی و از همه بزرگان فوتسال جهان می دانند. حیدریان در سال 2000 در مسابقات قهرمانی آسیا به اذعان اغلب کارشناسان ، منتقدان و هواداران باید بازیکن برتر آسیا معرفی می شد اما در پایان مسابقات یک زد و بندی صورت گرفت و AFC وحید شمسایی جوان را بازیکن برتر انتخاب کرد. حیدریان بر افروخت و هواداران وقتی شمسایی رفت تا جایزه اش را بگیرد به جای تشویق او و ترابیان رئیس وقت فوتسال را هو کردند
90/ استقلال به توان دو
زندگی برای منصوریان است. اتفاقا بازی داربی برای منصوریان نقطه عطفی شد تا او هم خودش و هم شاگردانش را بیشتر باور کند. استارت تحول و مثبت گرایی در استقلال بعد از همان بازی زده شدو منصوریان با اعتماد به نفس بیشتری بعد از داربی رفت به کارش ادامه داد. در حالی که تصور می شد پرسپولیس در بازی داربی همانند داربی برگشت فصل قبل طوفانی از گل به راه اندازد مقابل تیم مصمم استقلال عملا با احتیاط کار
منصوریان: فغانی فراتر از آسیاست/زدن 3 گل به پرسپولیس کار سختی است
سربلند شدیم. از صمیم قلب به تیم فنی مان تبریک می گویم و فردا صبح کارمان را برای بازی ذوب آهن شروع می کنیم و تا فردا ظهر برای این برد خوشحالیم. وی ادامه داد: یک برد 90 دقیقه ای به دست آوردیم و با هواداران پرسپولیس منافع مشترک در آسیا داریم. ما و پرسپولیس نشاط فوتبال هستیم. هواداران پرسپولیس و استقلال نشاط فوتبال هستند. سخت است که وقتی از پرسپولیس یک بر صفر عقب بیفتید، بازی را دربیاورید
طاهری بدون مصاحبه ورزشگاه را ترک کرد/ پنجعلی پیروزی را به تیم رقیب تبریک گفت
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از باخت تیم پرسپولیس مقابل تیم استقلال بدون مصاحبه با اصحاب رسانه ورزشگاه را ترک کرد. همچنین محمد پنجعلی در خصوص دربی 84 بیان کرد: به تیم استقلال و هوادارانش تبریک می گویم. بازی خوبی بود اما دربی قابل پیش بینی نیست و خداروشکر که بازی جذابی را شاهد بودیم. وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس در بازی های آینده بتواند این شکست را جبران کند. انتهای پیام/
پیروزی برق جدید مقابل میهمان خود
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز فارس، در هفته 23 لیگ دسته 2 فوتبال باشگاه های کشور، نماینده فارس در دیداری حساس و سرنوشت ساز رو در روی کیمیا فرآیند تهران قرار گرفت که یک بر صفر به پیروزی دست یافت. این بازی ساعت 13 و 45 دقیقه امروز در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد و تک گل برق را رضا فیروز زاده در دقیقه 86 به ثمر رساند. برق با این پیروزی 39 امتیازی شد و در مکان سوم جدول رده بندی لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفت و به مرحله نهایی لیگ دسته دو راه یافت.
پرسپولیسی ها بنویسید: مقصر باختِ تلخ کی بود؟
داشتند هواداران افراطی برانکو بخوانند و جواب بدهند. در هفته ی گذشته برانکو از خبر نگاران پرسید که آیا کی روش بازی السد و استقلال را از استادیوم می بیند. چطور یک سرمربی در آستانه ی بازی مهم تیمش با سنتی ترین رقیبش ؛ به چیز دیگری غیر از تیمش فکر میکند.افکار مرد ظاهرا آرام پرسپولیس در پس سوالش پیدا بود. ایشان تمام هفته را انگار خواب بودند و حتی بازی استقلال با السد
ضعف بزرگ پرسپولیس: گل های منطقه ای
حریف را مورد حمله قرار داد و به نتیجه هم رسید. گل های استقلال یا از سمت چپ پرسپولیس زده شد یا پاس کلیدی تبدیل به گل از آن منطقه ارسال شد. گرافی از مناطق سه گل استقلال را مشاهده می کنید. آی اسپورت این برد هدیه برانکو به استقلال و تفاوت آنالیز قوی کیروش مقابل برانکو بود فرق مربی درجه 2 جهانی با مربی درجه 1 جهانی در این بازی دیده شد جاییکه کیروش به نحو احسن همه
استقلال فاتح دربی 84 شد / انتقام منصوریان از سرخپوشان
بازی نیز سروش رفیعی کارت زرد گرفت. با این برد علیرضا منصوریان انتقام استقلالی ها را که شکست با سرمربیگری امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی بود، از پرسپولیس گرفت. همچنین برانکو پس از شکست فصل قبل مقابل نفت تهران با هدایت منصوریان، بار دیگر شکست مقابل این مربی جوان را تجربه کرد. پرسپولیس با این شکست 47 امتیازی و صدرنشین باقی ماند تا به این شکل تراکتورسازی با 6 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس به ادامه لیگ امیدوارتر باشد. استقلال هم 37 امتیازی شد و فاصله اش را با ذوب آهن بیشتر کرد.
منصوریان: خوشحالم، مدیریت کردیم و بردیم
. ما نهایت استفاده را از این موضوع کردیم. خوشحالم. نمی توانم منکر این خوشحالی شوم. سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد قضاوت داور دربی نیز گفت: اعتقاد دارم علیرضا فغانی فراتر از آسیاست و خوب داوری کرد ولی اینکه ظرفیت بازیکنان ما در مواجهه با عقب افتادن نتیجه چقدر بالاست، هنوز حرفه ای نشده ایم. فغانی خوب داوری کرد ولی به نظرم پنج بازیکن باید اخراج می شدند هم از استقلال هم از پرسپولیس. به جوانان گفته بودم وارد فضای حاشیه ای نشوید چون ممکن است از پرسپولیس جلو بیافتیم. یک صحنه دیدم که پنج بازیکن همدیگر را هل می دادند. ...
برانکو: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم
کند؛ چراکه با یک محرومیت شیرازه تیمش برهم ریخت، تصریح کرد: نیم فصل دوم شروع شده و این مسئله که هر تیمی نیاز به بازیکن داشته باشد یک امر طبیعی است، اما باید در نظر گرفت که وقتی ما یک بازیکن می آوریم، چقدر زمان نیاز داریم تا جای خالی او را پر کنیم. این جای سوال است و نمی دانیم الان بازیکن می گیریم یا در آینده. برانکو در مورد اینکه تیمش بازی سختی مقابل الهلال در پیش دارد، عنوان کرد: قبلاً
منصوریان: فغانی فراتر از آسیاست/زدن 3 گل به پرسپولیس کار سختی است
سربلند شدیم. از صمیم قلب به تیم فنی مان تبریک می گویم و فردا صبح کارمان را برای بازی ذوب آهن شروع می کنیم و تا فردا ظهر برای این برد خوشحالیم. وی ادامه داد: یک برد 90 دقیقه ای به دست آوردیم و با هواداران پرسپولیس منافع مشترک در آسیا داریم. ما و پرسپولیس نشاط فوتبال هستیم. هواداران پرسپولیس و استقلال نشاط فوتبال هستند. سخت است که وقتی از پرسپولیس یک بر صفر عقب بیفتید، بازی را دربیاورید