پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۱۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خرداد نیوز ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۴

بهره کشی از کودکان خیابانی، بیزینس شده

شهرداری مرکز تهران می گوید برای ساماندهی همراهان بیماران برخی بیمارستان های مستقر در مناطق مرکزی و بهبود وضعیت کودکان کار و کارتن خواب ها، اقدامات موثری انجام داده است. حبیب الله غفوری، قائم مقام منطقه 6 تهران امروز در نشست خبری خود از اقدامات این منطقه شهرداری برای جلوگیری از گسترش آسیبهای اجتماعی، خبر داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط