سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۰۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

نماگر خودرویی ها در مدار رشد قرار گرفت +گزارش معاملات

پدال نیوز- امروز دوشنبه نهم اسفندماه، گروه خوردویی پس از چند روز نوسانات منفی دوباره مثبت شد و نماگر خودرویی ها در مدار رشد قرار گرفت؛ بر این اساس در جریان معاملات امروز بورس تهران نماگر گروه خودرو با رشد 110 واحدی به 17 هزار و 316 واحد رسید و دوباره در مدار صعودی قرار گرفت. در این روز سهامداران تعداد 114.6 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو و ساخت قطعات را به ارزش معاملاتی 14.6 میلیارد تومان در 9.9 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)