پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۵۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۰۷:۲۵

بدبینی زن، دست او را به قتل شوهرش آلوده کرد

ایران نوشت: ساعت 9 شب 5 تیرماه سال جاری جنایتی خانوادگی در شرق پایتخت رخ داد و در آن زن، همسرش را کشت. وقتی مأموران کلانتری 127 نارمک پای در قتلگاه گذاشتند، پی بردند جوانی 26 ساله از سوی همسر 21 ساله اش به نام فاطمه هدف ضربات چاقو قرار گرفته و با وجود انتقال به بیمارستان تسلیم مرگ شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)