پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۳۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۰

حسینی: العین تیم خطرناکی است، نباید غافلگیر شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل العین در چارچوب مسابقه ای از گروه C لیگ قهرمانان آسیا، گفت: یک بازی مهم در پیش داریم. امیدوارم بتوانیم با پیروزی در بازی فردا از گروهمان صعود کنیم. حساسیت بازی بسیار بالا است. امیدوارم با تجربه از مسابقه قبلی عملکرد خوبی مقابل العین به نمایش بگذاریم. بازی سختی داریم. العین تیم بزرگی در آسیا است. تلاشمان را کردیم و با تمام توان بازی می کنیم. امیدوارم هواداران با تمام توان در بازی فردا به میدان بروند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط