چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۲۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۸

جنگ ناجوانمردانه اوباما با شبکه مستند سیما

سرویس فرهنگی و هنری بی باک ؛ بخش سینما، تئاتر و تلویزیون: بعد از حمله 11 سپتامبر به برج های دو قلو در آمریکا، جورج بوش مبارزه علیه تروریسم را اعلام کرد. با روی کار آمدن اوباما، این جنگ شکل دیگری به خود می گیرد. استفاده ازهواپیماهای بدون سرنشین برای کشتن مظنونینی که عضو شبکه القاعده هستند، در کشورهای مختلف از جمله: یمن، پاکستان، عراق و نیز افغانستان. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)