پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۳۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۲۱:۴۴

چرا بانوان بسکتبالیست ایران در میادین بین المللی حضور ندارند؟

درماه های اخیر صحبت های زیادی درباره برنامه های مورد نیاز برای تیم ملی بسکتبال بانوان صورت گرفته است. اینکه چرا بانوان نمی توانند به مسابقات بین المللی اعزام شوند. مربی بسکتبال بانوان با تأکید بر اینکه برای حضور بانوان بسکتبالیست در میادین بین المللی باید پیگیری لازم صورت گیرد، گفت: همه باید پیگیر این موضوع باشند تا به هدف مورد نظر برسیم. من واقعا نمی دانم مانع اصلی چیست اما هر چه که هست باید از بین برود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)