پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۰۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۹

چرا بانوان بسکتبالیست ایران در میادین بین المللی حضور ندارند؟

مربی بسکتبال بانوان با تاکید بر این که برای حضور بانوان بسکتبالیست در میادین بین المللی باید پیگیری لازم صورت گیرد، گفت: همه باید پیگیر این موضوع باشند تا به هدف مورد نظر برسیم. من واقعا نمی دانم مانع اصلی چیست اما هر چه که هست باید از بین برود. افسانه حسن نایبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شرایط فعلی بسکتبال بانوان، اظها ر کرد: ماه های اخیر صحبت های زیادی درباره برنامه های مورد نیاز برای تیم ملی بسکتبال بانوان صورت گرفته است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)