دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فرادید ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۵

کودکان، آینه اعماق یک فاجعه

اکثر اوقات به سادگی می توان از کودکان عکاسی کرد اما برخی هستند که از لنزهای بزرگ می ترسند. برای اینکه ترسشان بریزد، دوربین را دستشان می دادم تا از خانواده ها و دوستانشان عکس بگیرند. همیشه بعد از عکاسی، عکسی که گرفته بودم را نشانشان می دادم. همسرم هم در این مورد به من کمک می کند. او در مورد تاثیرات جنگ بر کودکان و نحوه تعامل با آن ها تحقیق کرده تا بتوانیم راحت تر به بچه ها نزدیک شویم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)