چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۷

نوت 8 سامسونگ اولین گوشی مجهز به اسنپ دراگون 836

به گزارش صدای ایران ، گفته می شود نوت 8 اولین گوشی خواهد بود که به پردازنده اسنپ دراگون 836 مجهز و در IFA 2017 در آلمان رونمایی می شود. فبلت کمپانی کره ای آگوست و زودتر از آیفون 8 رونمایی می شود تا بتواند جلوی اپل بایستد و ازآنجایی که قرار است خاطرات بد نوت 7 فراموش شود، سامسونگ سنگ تمام گذاشته است تا محصولی متفاوت و مشتری پسند راهی بازار کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)