سایر منابع:
سایر خبرها
این زن دوبار سرطان را شکست داده است
دارم شان...حتی با سرتراشیده عکس هم انداختم...خاطره است دیگر هنوز هم آن عکس ها را دارم... توی این عکس ها دختری با سری تراشیده به دوربین لبخند می زند؛ دختری که بارها ته دلش از خدا پرسیده : چرا من؟ خدایا چرا من؟ اما جواب همیشه برایش یکی بوده: چون تو می توانی. روزهای سخت شیمی درمانی، جراحی و برق دو سال طول کشید...رویا دوسال تمام با سرطان جنگید تا اینکه بالاخره جمله ای را که دوست
شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (407)
حاجی من این چند سال تو کما بودم تازه خوب شدم، برا همین هیچ غلطی نخوردم. 15. کُزت اگه میدونست تا دخترای ایرانی دو تا استکان میشورن توییت میکنن "یک کزت هستم" همون موقع جلوی خانواده تناردیه خودسوزی میکرد. 16. مامانم غذا درست نمیکنه نمیکنه نمیکنه، یهو به اندازه سه سال درست میکنه. مثلا هنوز دارم از همون آشی میخورم که پدرم بهمن سال 57 سبزیش رو خرید. پسر اون اچار ده رو
نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ رو / طنز
الکتریسیته هستند ومیشه ازشون برق تولید کرد. تو هفت سالگی یه خَیر که از کنار زباله ها رد می شد، من رو پیدا کرد و من رو به فرزندی قبول کرد. 25 سالم بود که عاشق دختر همسایه مون شدم. یه روز برای اینکه به دختر همسایه ثابت کنم چقدر عاشقشم براش حسابی توضیح دادم و واسه اینکه خوب مطلب براش جا بیفته، خودم رو از بالکن پرت کردم پایین و مغزم کف موزاییک مجتمع مسکونیمون ریخت بیرون. بعد که به هوش اومدم ده سال گذشته
گفت و گو با سروش صحت و جواد عزتی ، دوست داشتنی های کم پیدا
. ولی به نظرم جنس آدم ها و روابطشان تا ده سال تکان نخورد. اصولا کاری کردی که سال های دهه 60 را بیشتر بشناسی؟ مخصوص این کار نه، اما اصولا چون آن سال ها را خیلی دوست داشتم، هر مستندی که درباره آن موقع ساخته شده، همیشه دنبال کرده ام. من آن دوره را به خاطر جنس مردمش دوست دارم. همه چیز خیلی صادقانه بود. و فضای سیاسی آن سال ها را هم می شناختی؟ نه. سر
تاب 40 روزه
داند او آگاه است، بر وضع گاز و اکسیژن و ... اشرافیت دارد ولی کسی که ماهی یک بار به معدن می آید قطعا آگاه نخواهد بود. او می گوید وضع ایمنی بیشتر معادن در ایران اصلا رضایت بخش نیست: همه اساتید این را قبول دارند، بارها در گزارش هایشان ذکر کرده اند و در صنف ما پوشیده نیست. کسانی که رشته شان معدن کاری است و رشته تحصیلی شان معدن بوده است، می دانند که آژیر خطر در معادن زغال سنگ از سال 90 به بعد به صدا
شما بنویسید: کی روش بهترین مربی تاریخ تیم ملی است؟
نه بگی بدون گل خورده 2 بازی مونده با20 امتیاز از 8 بازی بدون باخت جلوی تیم های آسیایی در 5 سال گذشته فرقه برانکو و کیروش در بازی ایران پرتغال و ایران ارژانتین بخوبی نمایان میشه. ایران در بازی با پرتغال حتا یک شانس هم نداشت. اونم با داشتنه لژیونر وکسانی که بعد از جام جهانی لژیونر شدن. تیمه 2014 فقط اشکان و گوچی و جهانبخش رو داشت. مربی با کلاسه جهانی همیشه برنامه داره و دستختش در تیم
پنالتی مان را چه کردی؟/ کلکسیون بی خیالی
همه غرض ورزی تو یه نوشته یعنی چی که این بازیکن فقط خوش شانسه؟ یعنی مثلا تو لیگ یونان هم شانس دخیل بوده که جزو تیم منتخب شده خیلی دوس دارم با نویسنده مغرض این نوشته یه دیالوگ داشته باشم واقعا متاسفم برای نویسنده بی منطق و این متن مسخره واقعا متاسفیم خواهشا نویسنده یه بار دیگه بازی رو ببینه بعد مالکیت تیم ازبکستان قبل و بعد تعویض شجاعی رو ببینه
گفتگو با قربانیان اسیدپاشی اخیر در جنوب تهران
سمت ما پاشید. صورتم آتش گرفت و بعد جیغ بقیه و فریادهای اسید، اسید را شنیدم. دنبال بچه هایم بودم و از سوزش به خودم می پیچیدم. تاریک بود و فقط یک کلمن آب داشتیم و همه به سمت همان یک کلمن رفته بودیم. مرد خیلی وقت بود که رفته بود . مرگ اسیدپاش، آرزوی مبینا 12 ساله ساختمانی که در یکی از کوچه پس کوچه های میدان خراسان واقع شده، سه طبقه است و خانواده هایی را که سال هاست کنار یکدیگر در
کار هر خر نیست تلویزیونو صاف کردن!!
حقی که بیای پایین ندَری؟ حالا من چطوری امشو زیر پای مادر رو نگاه کنم؟ - زیر پای مادرِ کی رو؟ بی بی محکم با عصایش زد توی پهلویم! - منو مسخره کردی؟ - نه والا بی بی. چرا می زنی؟ چیکار دارم شما رو مسخره کنم؟ - خو ناله زده سریال ماه رمضونو میگم نه! - آهان بله! - حالا بیا برو جلو تلویزیون ویسا تا من برم بالا آنتنو پِر بدم. تقصیر
فضای مجازی و تاثیرگذاری بر افکار عمومی
یادم است که دو ساعتی از مشهد فاصله نگرفته بودیم که خبر آمد و گفتند حرم منفجر شده. تصویرش هنوز و بعد از 22 سال زنده است. وقتی همه فامیل منتظرمان بودند که سالم برگردیم و بعد هم تلویزیون پر شد از خبر. حالا 22سال از آن تصویر گذشته. تصویری که زنده تر از هر تصویر دیگر از آن سا ل هاست و خبری که همه ناگزیر از شنیدش بودند حتی بچه ای 6ساله. در ادامه این گزارش آمده است: فاطمه که دختری 5ساله دارد می
مردانِ خیابانی...!
بار شوهرم که معتاد بود، مجبورم به تن فروشی کرد. بعد از مدتی هم خودم معتاد شدم و حالا هم کارم به اینجا کشیده شده است. ، اما سودابه شرایط متفاوتی دارد و حامل ویروس اچ. ای. وی است. او با لبخندی که انگار بر روی لبانش مهر شده است می گوید: حدود یک سال پیش فهمیدم ایدز دارم. نمی دانم از چه زمانی و توسط چه کسی به این ویروس مبتلا شده ام و ممکن است افراد زیادی را مبتلا کرده باشم. مقداری صدای
درباره خرید جدید پرسپولیس: یک اولترا مذهبی
نابودی تمدن ایران بستید خدا ازتون نگذره اقای پرسپولیس پرسپولیسه اولا مگه هرکس گفت مسلمانه مسلمانه؟؟ دومااینجا کشور اسلامیه تا کور شود هرانکه نتواند دید اتفاقا الان معلوم شد داعشی منم یا تویی چرا که جفتتون جمهوری اسلامیو دشمن میدونین یوما امریکا در عرض 15 سال پنج ملیون نفر رو تو خاور میانه کشته پدر ملت هارو دراورده بعد الان شده ادم حوبه ؟؟ همین رفیقات که اومدن
ترکش ها هنوز ترکمان نکرده اند
. بعد با طمأنینه می گوید: من هر کاری از دستم برآمده برای خانواده انجام داده ام. منتی هم نیست. اعتقاد دارم که این زحمت ها پیش خدا گم نمی شود. حتماً کارهای ما پیش خدا دیده می شود. بچه جگرپاره انسان است. به خاطر رضای خدا هر کاری باشد برای نسیم انجام می دهم. البته نسیم هم دختر بسیار قدرشناسی است و باعث افتخار خانواده ماست. زندگی با ترکش هنوز ترکش ها ترکش نکرده اند. خانم حجازی سال هاست که
یک سال قبل از شهادتش، زنگ زد خانه گفت: یک خوابی دیدم که هر چه این مدت آمدم اینجا مزدم را گرفتم، پرسیدم ...
/> این نامه از طرف امام موسی کاظم(ع) است یک سال قبل از شهادتش تابستان بود، زنگ زد خانه گفت: یک خوابی دیدم که هر چه این مدت آمدم اینجا مزدم را گرفتم، پرسیدم چه خوابی؟ گفت: نه، می آیم ایران تعریف می کنم. دختر شهید: بابا چند ماه و چند روز بعد از سالگرد مادر بزرگم شهید شد، بعد از مراسم هفتم مادربزرگم، پدرم برای اولین بار می خواست برود کربلا ببیند کاروان چگونه می برند، آن زمان
طعنه به مصلح؛ پیراهن آبی لیاقت می خواهد
زارتونو که دیگه خود عابدینی نیاد بگه لابی کردم قهرمان شدیم چقد بدبختین اخهههه خخخخخخخ.نهایت دوازده تا پونزده سالته بچه.برو سر درس و مشقت.انقدر هم حرص نخور سکته میکنی خدا خرو میشناخت بهش شاخ نداد اخه بچه حالا یه جام جهانی بازیکن های ابی بیشتر شد الان چه؟؟ قبل اون چه؟؟؟ خدایی نخندون بابا اولا تو ده سال گذشته ما دوتا حذفی. گرفتیم و شماکه فعلا 5 ساله خیارم بهتون
آرزویم این است که هیچ جنگی هیچ جای دنیا وجود نداشته باشد
: من زادگاهم را دوست دارم، کوچه های خاکی کلیجا را دوست دارم و حس نوستالژیکی بهش دارم ... در واقع جایی که در آن به دنیا آمدم و بزرگ شدم را دوست دارم، شهرم را، استانم را و کشورم را ... و من و شعر من هر چیزی که داریم، بخش عظیمی از آن را مدیون همین کوچه های خاکی کلیجا هستیم و هیچوقت این را فراموش نمی کنیم! او در سال 1390 برنده جایزه کتاب سال شعر جوان (به نام قیصر امین پور ) از سوی وزارت ارشاد
کودکی ممنوع! / جایی در قلب هرندی برای کودکان می تپد
را از پایه انتقال وارد پایه های هفتم می کنیم که سال بعد بتوانند وارد پایه هشتم شوند. بعضی از بچه ها به خاطر کار نیمه های سال درس را رها می کنند او درباره چگونگی بازگشت مجدد کودکان از مدارس به انجمن می گوید: می دانید که بچه های ما مشکلات خاص خودشان را دارند. بعضی از بچه ها به خاطر کار و مشکلات شان نیمه های سال درس را رها کرده اند. سعی می کنیم آن ها را برنگردانیم و با مدارس صحبت می
همنشینی 60 ساله با موسیقی
و رادیو نیز همکاری داشتم و در نهایت با جمعی از دوستان، آموزشگاه موسیقی فارابی را بنیان گذاشتیم که مدیریت را نیز به آقای مرحوم دکتر بهجت واگذار کردیم و حتی بعد از مرگ آن مرحوم نیز همه دوستان در نامه ای خواستار شدیم که آموزشگاه به نام فرزندش منتقل شود. تا حدود یک سال قبل نیز من خودم در همان اموزشگاه تدریس می کردم و از آن پس دیگر مشغول استراحت هستم. بعد از پیروزی انقلااب اسلامی در دوره
هزینه های پرسپولیس مهم تر از پرداختی اسپانسر
صدر در صد درست و پرسپولیس سالی فقط 20 میلیارد و در دوسال 40 میلیارد هزینه کرده. یعنی این وسط 5 میلیارد در دوسال ترکاشوند و طاهری برای خودشون دزدین. خب در همین دو سال اسپانسر چقدر دزیده؟ 21 میلیارد. خب حالا کی دزد تره؟ کسی 5 میلیارد دزدیده یا کسی که 21 میلیارد دزدیده. هر جور حساب کنی اسپانسر دزد تره. خب حالا می رسیم به ادعای اولم که گفتم این نویسنده حسن نیت نداره. بر طبق محاسبات خود آقای
خبر رسمی: بیت سعید استقلالی شد
وازلین بزنین. چون پارسال از 40متری پاس گل دادم امسال خیلی وسوسه شدم که دیگه پاس ندم خودم از فرصت استفاده کنم و نه یه بار نه دو بار بلکه 3 بار از 40 متری شرتون بدم. واقعا پرسپولیس کجا دنبال این بود؟! با سه مهاجم مگه اصلا جا داره برای این پست که بخواد اینو بگیره؟؟ یه دفاع چپ میخواست پرسپولیس که گرفت...اگه هم سروش نمونه یکی برای جای خالی سروش.برای باقی پستها جذب کرده برانکو
اگر جبهه نبود، مداحی را ادامه نمی دادم
64 زمانی که از کردستان به سمت شهرک دارخویین می رفتم، حفظ کردم. چون خیلی از نشستن در اتوبوس بدم می آمد، به این نحو، سر خودم را گرم کردم. الان هم حفظ هستید؟ دعاهایی را که در عنفوان جوانی حفظ کردم مثل دعای عرفه، به هیچ عنوان یادم نرفته، ولی بعضی دعاها مثل ناحیه مقدسه که ده سال پیش حفظ کردم، فراموشم شده است. آن اوایل خارج از استان اصفهان هم برنامه مداحی داشتید؟ قبل از
با هوو نمی توانم زندگی کنم
ایران آنلاین /تابستان چهارسال پیش بود. مادرم از مدرسه برمی گشت که یک خیابان مانده به خانه تصادف سختی کرد. کسی صحنه تصادف را ندیده بود و اتومبیلی که او را زیر گرفته بود، هیچ وقت پیدا نشد. من هفده سال بیشتر نداشتم و با فوت مادر همه چیز در زندگی ام تغییر کرد. حالا چندسالی از این ماجرا می گذرد اما دوران سختی زندگی ما به پایان نرسیده است. پدرم همیشه سرکار است. خواهر بزرگترم ازدواج کرده و بچه ای شش
متاگپ | صادق بارانی: 2 روز بعد از درگیری با مهدی طارمی با او صحبت کردم و ماجرا حل شد / طرفدار رئال ...
/> خودم هم می ترسم. ولی حالا ایشالله دنبالشم ببینم بهترین گزینه چی هست. چون تاثیر داره تو زندگی بهترین بازیکنی که توی پست خودت دوست داری، مودریچه؟ مودریچ و کروس. کروس خیلی ساده بازی می کنه تقه ای توپ رو می گیره و پاس می ده ولی خب مودریچ هم خیلی حرکت داره دیگه... با اون سن بالا خیلی تحرک داره مودریچ. تو ایران هم غیر از پیکان طرفدار تیم دیگه ای هستی
کفش ها، پابند رکود
مادری. قبلا شب عید خوب بود اما چند سالی است که آن نیز رونق قبل را ندارد. نمایشگاه های بهاره هم که شده قوز بالا قوز. از سپهسالار که خارج می شوم، ناخودآگاه گوشم مکالمه زن و شوهری را می شنود که با یک دختر و پسران شان برای خرید آمده اند. زن به مرد می گوید: برای خودتم بخر دیگه. کفشات داغونه، مرد لبخند تلخی می زند و می گوید اول بچه ها بعد شما، اگر چیزی تهش موند، یه گیوه هم برای من بخرید.
روایت زنی کارآفرین که همسرش در سوریه مدافع حرم است/ وقتی احسان علیخانی نماز میت بلد نیست
. خانواده مان مذهبی است. 23 ساله بودم که ازدواج کردم. سه پسر و یک دختر دارم. خودم مدیر مدرسه بودم. بعد از تولد اولین فرزندم کارم را کنار گذاشتم. همیشه دوست داشتم تاثیرگذار باشم و خانواده را در کنار کار قرار بدهم. یکی از برادرانم شهید شد و یکی دیگر مفقود الاثر بود. همه روی خانواده ما شناخت داشتند و خیلی از دوستان و نزدیکان بابت مشکلاتشان به ما مراجعه می کردند. پول جمع می کردیم و به کسانی که نیاز
در اینباکس گوشی کرباسچی چه می گذرد؟!
یه تومنشو بفرست واسه روزنامه ها و کانالا “رابط زنجیره ای ها” غلام یه کار نکن خودم یه لیست دیگه بدم پولای بچه هارم خودم بگیرما! آفرین اون سرویس قاشق خوری رو بذار تو لیست! “حاج خانوم” رضا عیوضی *مشرق =
فراموشش نکنید/کارگر شهید شده توسط تروریست ها در حرم امام (ره)
گفتم مازیار بیا برویم، اینها به کسی رحم نمی کنند، گفت نه بابا من کارگرم دارم بار خالی می کنم. تا من این را گفتم، این یک تیر زد، خورد به این لبه، خورد به این سنگ، کمانه کرد و خورد به این. گفتم مازیار بیا برویم، گفت نه بابا من کاره ای نیستم، من رفتم و فرار کردم، پشتم را نگاه کردم دیدم یکی زدن بهش. عقب را نگاه کردم دیدم دارد می افتد، آنها که رسیدند بهش، تیر خلاص را زدند دیگر من نایستادم، بعد رسید این
پاتک قلعه : تبریزی را نمی دهیم، کاوه را می گیریم!
برای بی جامی لونگ در زمان امیرخان نداشتی در جواب اق تقی آینه عبرت : بزن به چاک بچه.....چیچرت و پرت برای خودت می گی.....بدون امیر خان نتونستین جام بگیرید....فکر گنم عمه شما احتمالا مربی تراکتور بود که بین 2 تا مدعی سوم شد؟؟؟یا اون زمان که با دایی نایب قهرمان لیگ شدیم امیر خانتون بین 4 تا مدعی پنجمتون کرد...حالا حرف از ده امتیاز میزنی....برو بچه ماشینت زیر تخت افتاده ورش دار بگیر....الان شیشعلی رو دودستی بچسبید سال دیگه بایدتو لیگ 1 برای صعودبا مس رفسنجان و بادران بجنگید
برای باز شدن اشتهای کودک، چکار باید کرد؟
سوال مخاطب نی نی بان: من یک دختر 15ماهه دارم که اصلا غذا نمیخوره و فقط شیر خودم را میخوره ووزنش حدود هشت کیلو شده که نسبت به سنش خیلی کمه دکتر و آزمایش کاملم بردمش که جواب تمام آزمایشاتش نرمال بود دکترش شربت راسیپ تجویز کرد ولی یه دکتر دیگه گفت این شربت در کشورهای دیگه ممنوع شده و بهش ندید از شما راهنمایی میخوام ممنون پاسخ دکتر مهدی مرادی، فوق تخصص نوزادان: دوست عزیز
دلنوشته ای به پاس تقدیر از فداکاریهای شهدای مدافع حرم
اینکه سه سال پیش خبر دار شدم که در راه دفاع از حرم عمه سادات، همچون مولایش امام حسین(ع) لب تشنه و سر از تن جدا، شهید شده.خوشا به حال حسین که بالاخره به آرزوی دیرینه ش رسید، اصلا از همون بچگی هم نوربالا میزد و انگار فقط جسمش روی خاکه و ریشه در آسمان داره . هر جوری بود خودم رو جمع و جور کردم و رفتم که به خانواده ش سر بزنم، توی راه همش یاد شعری میفتادم که حسین هنگام سرکشی از خانواده شهدا با خودش