سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۰۱:۰۲

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: کرار با ما قرارداد دارد و مشکلی با او ...

به گزارش خبرنگار ورزشی ایفنام، جاسم کرار امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت که هنوز بر سر بندهایی از قرارداد خود با استقلال به توافق نرسیده است. علی نظری جویباری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایفنام، در این خصوص اظهار داشت: کرار با ما قرارداد دارد و باید به او پول بدهیم. از همین رو او به ایران آمده اما هنوز به کردان نرفته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)