چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۳۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۰۰:۰۲

ظریف و تیم هسته ای وین را ترک کردند

سرویس سیاسی بی باک بخش بین الملل: وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای لحظاتی قبل وین را ترک و راهی ایران شدند. تیم هسته ای و خبرنگاران پیش از تهران به مشهد می روند. به گزارش بی باک، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به همراه علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور و اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای پس از حدود یک ماه رایزنی فشرده در وین راهی ایران شدند. تیم هسته ای و همراهان آنها پیش از ورود به تهران به مشهد خواهند رفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)