سایر منابع:
سایر خبرها
چرا استقلال با 3 هافبک بازیساز بازی کرد؟
می شود. او ادامه داد: ما می خواستیم با حضور 3 هافبک طراح خلاقیت را در این خط بالا ببریم و طبیعی است که وقتی مالکیت توپ را بگیری موقعیت گل ایجاد می شود و می توانی به موفقیت برسی. ما در بازی با سایپا در تمام خطوط خوب کار کردیم و فقط مشکل گلزنی بود که باید در هفته های آینده آن را حل کنیم. مدیرفنی استقلال در مورد تداخل در وظایف مجتبی جباری و سرور چپاروف در طول بازی هم می گوید: به
رضاوند: با تیم 24 ساله ها، استقلال را بردیم
انجام داده که با هم می خوانیم: بازی با استقلال چطور بود؟ هر دو تیم زیبا بازی کردند، توپ مدام روی دروازه ها بود و بازی سختی هم برای هر دو تیم بود، تماشاگران ورزشگاه را پر کرده بودند. استقلال از نظر مهره یکی از بهترین تیم های ایران است، ما هم جوانان خوبی داریم که تحت هدایت کادر فنی با تجربه مان توانستیم به پیروزی برسیم و اکنون جزء 3 تیم بالای جدول باشیم. میانگین سنی ما 24 سال
اولتیماتوم به منصوریان؛ پدیده را ببر، بمان
شکست یک بر صفر استقلال به پایان رسید برای اولین بار هواداران استقلال، علی دایی را تشویق کردند! این اتفاق بی سابقه نشان می داد اوضاع منصوریان در باشگاه اصلا خوب نیست. موضوع ناراحت کننده تر این بود که استقلال در این بازی زیر سایه سایپا بود و حتی فوتبال مالکانه ای را که منصوریان به تازگی مدعی انجام آن توسط تیمش بود به نمایش نگذاشت اما او که این شعارها شنیده بود در نشست خبری بعد از بازی این شعارها را
مأموریت دایی؛ احیا خودروسازان
رو به عقب تیمی که باز وارد بحران دیگری شد. ضربه عباس زاده شلیکی بود برای فراموشی همه این حرفها و آمارها. سوت پایان بازی شروع بحران دیگری را در گوش استقلالی ها طنین انداز کرد. گل عباس زاده فقط یک پنالتی و یک گل نبود؛ با این گل سایپا بازی را از استقلال برد و با سه امتیاز این بازی به جمع صدرنشیان مشترک لیگ پیوست، بعد از چندین سال نارنجی پوشان رنگ پیروزی برابر استقلال را دیدند، دایی اولین برد خود
پرسپولیس قهرمان می شود/استقلال نه خوب بازی می کند نه نتیجه می گیرد
محمد نصرتی بعد از بازی این هفته با تیم سیاه جامگان فرصت دارد تا به شرایط مسابقه برسد. مدافع باتجربه نفتی ها امیدوار است که وضعیت باشگاهش از بلاتکلیفی خارج شده و بیش از این تمرکز بازیکنان از دست نرود. نفت تهران از چهار بازی اولش فقط چهار امتیاز کسب کرده و باید به شرایط آرمانی برسد چون یکی از نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا است از بازی تراکتورسازی شروع کنیم. به نظرم بازی خوبی بود
استقلال/بدون گل زده، بدون پاس گل؛ خود شکن آینه شکستن خطاست
به گلزنی شده اند و این فقط استقلال است که با یک گل زده در جدول رده بندی لیگ به شدت توی ذوق می زند. آیا بهترنیست که استقلالی ها به جای انتقاد از منتقدان خود و ساختن دشمن های فرضی قدری به خود بیایند؟ به قول معروف خود شکن، آینه شکستن خطاست....
زمان ما در پرسپولیس باندبازی نبود
مدافعی که با سپاهان و پرسپولیس سالیان سال در سطح اول فوتبال ایران حضور داشت و حالا در نفت بدون هیاهو فوتبال بازی می کند. تیمی که گرفتاری هایش نقل محافل شده. بنگر در خصوص تقابل این هفته تیمش برابر تراکتورسازی گفت: بازی خوبی بود و ما آن را خوب مدیریت کردیم اما در نهایت از روی پنالتی گل خوردیم. اواخر نیمه اول تا اواسط نیمه دوم بازی دست ما بود و به گل هم رسیدیم اما بعد از گل یک اتفاق بچه گانه افتاد و
حسین پاشایی : بازیکنان صنعت نفت زمان بازی را تلف می کردند
حسین پاشایی درباره پیروزی 2 بر یک پارس جنوبی مقابل صنعت نفت آبادان که باعث شد شاگردان تارتار 10 امتیازی شوند، اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی بود و خیلی هم خوب به پایان رسید. درست است که نتایجی عالی گرفته ایم، اما برای رسیدن به این روزها به شدت تلاش کرده ایم. اکنون داریم مزد زحمات خود را می گیریم و امیدوارم بتوانیم به این نتایج ادامه دهیم. حسین پاشایی در واکنش به صحبت های فراز
شمسایی: تا داخل مسابقات نباشید نمی توانید در مورد کیفیت لیگ برتر نظر دهید
وحید شمسایی درباره شکست سنگین 5 بر یک تیمش مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: خیلی خیلی سال طول می کشد تا تیم من اینطور ببازد. نیمه اول یک بر صفر جلو بودیم و موقعیت های زیادی هم از دست دادیم. در نیمه دوم هم شروع خوبی داشتیم اما در 7،8 دقیقه آخر، کنترل بازی را از دست دادیم. جای هیچ توجیهی نیست و من به عنوان نفر اول فنی تیم باید جوابگو باشم و این باخت گردن من است. 15 هفته دیگر مانده و باید
این تیم بی حوصله استقلال
پس از تایید علیرضا منصوریان، مشخص شد نایب قهرمان فصل قبل امسال قصد دارد با بازی مالکانه و هجومی، هم هواداران را راضی کند و هم به موفقیت های بیشتر برسد اما آنها در 4 هفته اخیر، هنوز به آنچه که باید نرسیده اند. دیدار اخیر استقلال و سایپا که با پیروزی نارنجی پوشان به پایان رسید، نمونه بارز این موضوع است. استقلال پیش از گل عباس زاده، چند موقعیت از روی کارهای ترکیبی و شوت از پشت محوطه به دست
پورموسوی: لوکا از دقیقه 25 به بعد ناسزا می گفت!
گسترش فولاد بوده است. سرمربی فولاد با بیان اینکه تیمش اول راه است در واکنش به این مسئله که آیا از شرایط فعلی سرخپوشان خوزستانی رضایت دارد یا نه، گفت: هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و فقط حضور ما در رتبه چهارم جدول شروعی خوب است. با این حال فکر می کنم روز به روز تیم بهتری می شویم، چون هنوز تیم ما کامل نیست. مصدومان ما تازه رسیده اند، اما عملکرد بازیکنان جوان مان جای تشکر دارد که در نبود بزرگ
خارج از گود
این قضیه را پیگیری می کند تا مشخص شود قضیه از چه قرار است. طارمی بازیکن خوب ماست که دو سال آقای گل شده و نیاز به حمایت دارد. هواداران نباید به سرمایه های باشگاه اهانت کنند. المپیکی های وزنه برداری در بیمه رازی| هفته نخست لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های کشور در فصل 96 از امروز (یکشنبه) به میزبانی تالار وزنه برداری ورزشگاه بزرگ آزادی تهران (سالن ایرانیان) آغاز می شود. بیمه رازی، رعد پدافند، عقاب
حمیدرضا گرشاسبی : دربی بار مالی خوبی داشته باشد مشکلی برای انجام آن نداریم
. طارمی در 2 فصل اخیر آقای گل فوتبال ایران شده و جزو برترین بازیکنان فوتبال ماست. به هر حال در هر تیمی از این اتفاقات رخ می دهد و دیدید که حتی وقتی استقلال هم نتیجه نگرفت یکسری از هواداران این تیم معترض شدند اما توصیه من به هواداران این است که آستانه تحمل خود را بالاتر ببرند چون ما در صدر جدول هستیم. از طرفی هم در آستانه یک بازی مهم قرار داریم و باید به بازیکنان روحیه بدهند چرا که 90 درصد عامل
علیرضا اکبرپور : به منصوریان باید تا نیم فصل فرصت داد
علیرضا اکبرپور عملکرد تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در این بازی خوب کار کرد ولی سایپا هم تیم قدرتمندی ظاهر شد و توانست مقابل استقلال به خوبی نتیجه بگیرد. استقلال در این بازی موقعیت های خوبی داشت ولی باید پذیرفت وقتی در فوتبال گل نمی زنید، گل می خورید. علیرضا اکبرپور در خصوص اینکه عده ای خواهان برکناری منصوریان از استقلال شده اند
علیرضا افضل : تعظیم و دست بلند کردن برای هواداران، توهین محسوب می شود؟
برایم مهم نیست، اما چرا به ملی پوشانی که در تیم ملی زحمت کشیدند توهین می شود؟ احمد اسماعیل پور، اصغر حسن زاده و سپهر محمدی چند سال در تیم ملی بازی کرده اند. سرمربی گیتی پسند در مورد دیدار هفته آینده شاگردانش مقابل آتلیه طهران قم اظهار داشت: باید این تیم را آنالیز کنیم. متأسفانه بد کار می کنیم و بازیکنان در همه بازی ها با استرس وارد زمین می شوند. باید حواس مان را جمع کنیم. باید با بچه ها در این باره صحبت کنم، اما فکر می کنم مشکل از خودم باشد.
علی بهارمست : در 3 بازی گذشته هم حق ما باخت نبود
علی بهارمست در خصوص برتری یک بر صفر سپیدرود مقابل پیکان اظهار داشت: بعد از سه بازی که حق ما باخت نبود، در این دیدار پیروز شدیم. هفته گذشته نیز مقابل گسترش فولاد بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما در دقایق پایانی نتیجه را واگذار کردیم و این موضوع کار را از لحاظ روحی و روانی برای تیم سخت کرده بود. هفته گذشته کادرفنی با تمریناتی که طراحی کرد، سعی داشت روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کند
افشای ماهیت غرب
دیدن را بیاموزد. و او معتقد است یک انسان مسلمان باید در عین اطاعت و بندگی حق، به فلسفه امور و احکام اسلامی آشنا باشد، یک مسلمان باید در برخورد با جهان پیرامونش واکنش های مناسب از خود نشان دهد و بتواند به تجزیه و تحلیل مسائل بپردازد. یک مسلمان باید گستاخی انتقاد و پرخاش را در خود تقویت نماید. یک مسلمان باید در اظهار عقیده خویش توانایی داشته باشد. یک مسلمان باید قدرت تمیز خوب و بد را پیدا نماید و
طارمی تحت فشار قرار دارد/ داور بازی را خراب کرد
پایانی تمرکز لازم را نداشتند. عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود طارمی به خاطر توهین عده ای از هواداران، اشک ریخته است گفت: مهدی طارمی با تمام وجودش برای تیم زحمت می کشد. کافی است به عملکردش در بازی ها توجه کنید. آنقدر خوب است که دو فصل متوالی، بهترین بازیکن لیگ می شود و تا همین جای کار هم دو گل زده است تا نشان دهد هنوز عطش دارد. تمام هواداران، طارمی را دوست دارند. اما
زمانی: عملکرد کادر فنی را در حد نام استقلال نمی دانیم/ امیدوارم بدهی باشگاه حل شود
عامل حمایت می کند اما ما اعضای هیئت مدیره قطعا نظر مان ،نظر هواداران است و زمانی که آنها از نتایج حاصله ناراضی باشند ما هم ناراضی هستیم. زمانی در مورد اینکه به غیر او چه عضو دیگری ناراضی است بیان کرد :هم اکنون از مخالف و موافق صحبت نمی کنیم بلکه ما عملکرد را تا به أینجا به هیچ عنوان در حد نام استقلال نمی دانیم. او درباره اینکه چه فردی مقصر این اتفاقات خواهد بود توضیح داد: در
اخبار کوتاه از فوتبال
خوب باشد مشکلی برای انجام دربی نخواهیم داشت. گسترش فولاد-پرسپولیس بعد از بازی های تیم ملی سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری رقابت های لیگ برتر درباره برنامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: طبق برنامه ای که از قبل به تیم های لیگ برتری ابلاغ کرده ایم، تیم هایی که بازیکن ملی پوش ندارند روزهای پنج شنبه و جمعه (2 و 3 و شهریور) به میدان می روند و تیم هایی که بازیکن ملی پوش دارند
پاسخ ابوالقاسم فنایی به چند نقد خسروپناه درباره تقدم اخلاق بر دین
به گزارش دین آنلاین چندی پیش دکتر خسروپناه در کانال تلگرامی خود نوشت: ”برخی از نویسندگان تلاش می کنند تا اخلاق را در برابر دین فرض کنند و بر دین مقدم بدارند و سپس جامعه دینی معارض با اخلاق سکولار را منفی تلقی کنند. خطای روش شناسی فهم دین این افراد در این گونه نوشته ها این است که یک حدیث را گرفته و فهم دین خود را بر آن بنا نهاده است در حالی که روایات فراوان دیگر از معصوم درباره نماز صادر شده
ملی پوشان استقلال در خطر!
او هرقدر خوب بازی کرد و گل زد، دعوت نشد که نشد تا سرانجام چاره بازگشت به تیم ملی را، رفتن از استقلال بداند. منصوریان که در نفت تهران و در برهه ای بیشترین ملی پوش را داشت، باور نمی کرد در استقلال ملی پوشانش یکی، یکی حذف شوند؛ حتی کار به جایی رسید که استقلال فقط یک نماینده در تیم ملی داشته باشد. امسال منصوریان تصمیم گرفت چند ملی پوش جذب کند تا حداقل استقلال در جام جهانی صاحب چند سهمیه باشد. او
تجربه استقلال فصل قبل ما را امیدوار نگه می دارد/ شرایط تیم ایده آل نیست
روز نو : پیروز قربانی در مورد استقلال مقابل سایپا گفت: بازی خوب و محکمی را از هر دو تیم شاهد بودیم، سایپا خیلی خوب بازی کرد و توانست نتیجه بگیرد. استقلال هم بد نبود و نسبت به دو سه بازی قبل بهتر شده بود. پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا می توان با این شرایط شانسی برای آبی پوشان برای حضور در جمع مدعیان و قهرمانی در لیگ قائل بود، اظهار داشت: شرایط ایده آل نیست
سرلک: پیروزی برابر ذوب آهن را فراموش کرده ایم
انگیزه مان نیز خیلی بیشتر از ذوب آهن بود. خوشبختانه توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و بازی را به سود خود به پایان برسانیم. وی ادامه داد: در طول 90 دقیقه با تمرکز بالا بازی کردیم هرچند ذوب آهن هم در نیمه اول موقعیت های خوبی داشت که می توانست به گل برسد اما شکر خدا در نیمه دوم به گل رسیدیم و بازی را به سود خود به پایان رساندیم. این پیروزی را باید به هواداران سپاهان تقدیم کنیم که خیلی آنها
وینگرهای جوان سرمربی پرسپولیسی و نابودی استقلال!
به گزارش فرتاک ورزشی ، مهدی ترابی، بعد از یک فصل بد و از دست دادن اغلب بازی های فصل حالا پیراهن تیم ملی را دوباره طلب می کند. پشتوانه ادعای او برای بازی در جام جهانی آمادگی دوباره جوان سایپا است. ترابی که نبودنش ضربه اساسی به کارنامه حسین فرکی بود با بازگشت خود سایپا را هم به روزهای خوب برگردانده است. یک گل در بازی اول و تاثیر مستقیم در دو گل دیگر تا اینجا همه نقاط مثبت او
به خاطر هواداران تراکتورسازی مصمم به پیروزی بودیم
بازی آرم تراکتورسازی را گرفته و از بازیکنان خواستم که آرم را ببوسند. ابراهیمی گفت: به خاطر هواداران ناراحت بودیم که شرمنده آنها شده بودیم و نمی توانستیم لطف آنها ر ا جبران نماییم و خوشبختانه با پیروزی که کسب کردیم از استرس خارج شده و ان شاالله به دنبال پیروزی های بعدی هستیم. در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام برابر نفت تهران به
کلوپ: روحیه مبارزه طلبی در رگ های لیورپول جریان دارد
برخی نقاط نیاز به کار و پیشرفت بیشتری داریم. ما در دیدار مقابل واتفورد هر دو چهره مان یعنی خوب و بد را نشان دادیم. البته در برخی صحنه ها بدشانس بودیم ولی بدون تعصب هرکس بازی را دید متوجه برخی ضعف ها در تیم شد. در مقابل هوفنهایم نیز تیم روحیه شجاعت و جنگندگی خود را ثابت کرد آن هم مقابل حریفی که کیفیت بسیار خوبی داشت و نمی خواست که در زمین خود بازنده باشد. شاید نتیجه و عملکرد تیم بهترین نبود اما
بهترین فصل طارمی در لیگ برتر
به گزارش وانانیوز ، پایان بازی پرسپولیس و سیاه جامگان برای مهدی طارمی تلخ بود. آقای گل پرسپولیسی ها، در جریان بازی چند موقعیت خوب را هدر داد و دقایق پایانی هم یک تک به تک را گل نکرد تا شانس چهارمین برد پیاپی را از پرسپولیس بگیرد. اتفاقات پیش از شروع فصل و عملکرد طارمی در این بازی، دست به دست هم داد تا هواداران روی سکو علیه او شعار بدهند. نکته جالب اینکه عملکرد طارمی در این فصل، بهترین
منصوریان رکورددار بدترین شروع با استقلال
آی اسپورت – رکورد بدترین شروع های استقلال در تاریخ لیگ برتر متعلق به دو دوره ای است که علیرضا منصوریان هدایت این تیم را بر عهده داشته است. استقلال فصل گذشته در پایان هفته چهارم فقط 2 امتیاز داشت و تفاضل گل این تیم هم 1- بود. فصل گذشته تنها فصلی بود که استقلال پس از 4 هفته هیچ بردی را تجربه نکرده بود. در این فصل هرچند استقلال با منصوریان شروع بهتری داشته اما این دومین شروع بد تاریخ استقلال در لیگ
رضا اسدی: می توانستیم با تفاضل استقلال را شکست دهیم
رضا اسدی درباره بازی با استقلال گفت: اول از همه خدا را شکر برنده شدیم؛ تمام تیم یک دل بوده و فکر و هدف ما برد بود؛ علی آقا (دایی) و کادر فنی از ما پیروزی می خواستند که در زمین اجرا کردیم؛ می توانستیم با گل های بیشتر استقلال را شکست دهیم ولی باز هم خوشبختانه با ارائه بازی منطقی و خوب به سه امتیاز رسیدیم. رضا اسدی ادامه داد: مصاحبه علی آقا نشان می داد تفکر ما چیست