پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۴۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
انصاف نیوز ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۱

طومار اعتراضی کاربران ایرانی به مدیرعامل اپل

شرکت آمریکایی اپل نرم افزارهای مربوط به کاربران ایرانی را در فروشگاه آنلاین خود غیرفعال کرده است. این شرکت گفته که به علت تحریمهای آمریکا، نمی تواند اپ هایی را که به کشورهای تحریم شده، مربوط می شوند، میزبانی کند. در همین حال وزیر ارتباطات گفته که موضوع را از راههای حقوقی پیگیری می کند. به گزارش سیتنا به نقل از بی بی سی، مهندس محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران از اقدام اپل برای حذف اپلیکیشن های پرطرفدار ایرانی به دلیل تحریم انتقاد کرده و گفته این موضوع را پیگیری خواهد کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط