دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۱۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۷

نیروهای پرستاری باید 4 برابر شوند/ همراهان بیمار کار نیروهای خدمتی را می ...

به گزارش خبرگزاری فارس ،سید حسن هاشمی یکی از مشکلات جدی وزارت بهداشت را کمبود نیروی انسانی دانست و گفت: در ماه های گذشته تلاش های ما در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز به جز در بیمارستان های جدید موثر واقع نشده و در بخش اورژانس نیز با کمبود جدی نیروی انسانی روبرو هستیم. وی اظهار داشت: در سال های گذشته دولت از نظر تعداد کارکنان متورم شده و مجلس و دولت معتقدند که نباید از نظر نیروی انسانی بزرگ شد اما ما معتقدیم که موضوع نیروی انسانی در حوزه سلامت متفاوت با دیگر بخش های دولتی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)