پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۲۲:۱۷

گل محمدی: امیدورم حق به حق دار برسد

به گزارش ورزش 11، یحیی گل محمدی سرمربی موفق تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ چهاردهم درباره مراسم انتخاب برترین های لیگ برتر فوتبال گفت: تمام برترین های لیگ حضور دارند و هر کسی که شایستگی داشته باشد انتخاب می شود. امیدوارم حق به حقدار برسد. وی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان برترین مربی فصل انتخاب خواهد شد یا خیر گفت: من فعلا جزو دعوت شده ها هستم! گل محمدی درباره شرایط ذوب آهن در فصل جدید هم اظهار کرد: مانند پارسال تلاش می کنیم که شرایط خود را روز به روز بهتر کنیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)