پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
وارش ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۶

"قاسمی" به قید ضمانت آزاد شد

شهردار آمل تهدیدش مبنی بر شکایت از سخنگوی شورای شهر آمل را عملی کرد و دیروز امیرسلیمانی و قاسمی در دادسرای شهرستان آمل حاضر شدند.به گزارش وارش نیوز به نقل از یک منبع آگاه قاسم امیرسلیمانی شکایت را ازد علی قاسمی؛ سخنگوی شورای شهر آمل تنظیم کرد که نخستین جلسه دادرسی این شکایت با حضور دادستان برگزار شد و نهایتا علی قاسمی به قید ضمانت( گذاشتن فیش حقوقی) آزاد شد. ضمنا قاسمی از دادستان خواست... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)