چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۳

نه خانی آمده و نه خانی رفته

اولاد آدم این روزها کارش بشدت سخت شده است. انگار دارد بندبازی می کند. هر چند از کودکی با دیدن فیلم های بندبازی دلش غش می رفت اما حالا که بزرگ شده است، می بیند که گاهی آدم مجبور به بندبازی می شود. اولاد آدم که جای خود! یعنی راستش موضوع برمی گردد به ماجرای تحریم ها. اولاد آدم مانده است که چرا بین علمای اقتصاد اختلاف افتاده است و با این اختلاف که فاحش است و توی ذوق هم می زند باید چه کرد و چه نباید کرد ؟.. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)