پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۱۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۲۲:۰۷

نکونام: درباره وضعیتم در تیم ملی با مسئولان به جمع بندی رسیدیم

به گزارش ورزش 11، جواد نکونام پس از برد امروز سایپا مقابل راه آهن در هفته دوم لیگ برتر گفت: خدا را شکر که برنده شدیم. بازی سختی بود و راه آهن تیم سختکوشی نشان داد و پا به پای ما تا آخرین دقایق تلاش کرد. خوشحالم نتیجه را به نفع خود تمام کردیم، چون موفقیت تیم از هر چیز دیگری مهمتر است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)