سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۰۶:۱۴

حضور در کاپ های رقابتی برای تیم های باشگاهی

ناهید ایروانی نایب رئیس بانوان دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: سه رکابزن از تیم ملی پیست و جاده برای حضور در کاپ آسیایی کره 14 آگوست ( 23 مرداد ماه) تا 17 آگوست به کره جنوبی اعزام می شوند. وی افزود: ریحانه خاتونی که هم اکنون در کمپ uci مشغول تمرین هستند 22 مرداد از کره جنوبی در محل مسابقات حضور خواهند یافت و فرشته چلانی از تبریز برای حضور در این کاپ می رود و پس از چند روز تمرین مسابقات آغاز می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)