پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۱۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۰۶:۱۷

بنیتز: حضور دخیا فرقی به حال تیم ما نمی کند

به گزارش دولت بهار به نقل از GOAL.COM رافائل بنیتز سرمربی باشگاه رئال مادرید بر این باور است که حضور دروازه بان باشگاه دیگر تاثیری به حال تیم آنها ندارد. وی در این خصوص گفت: من دوست ندارم در مورد دروازه بانی که تعلقی به تیم ما ندارد( دخیا) صحبت کنم. من هم اکنون از حضور دروازه بان تیم مان خوشحالم، هم اکنون ما یانز، پانشکو، ناواس و کاسیا را در اختیار داریم و من از آنها رضایت کامل دارم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)