سایر منابع:
سایر خبرها
ایجاد حیرت را جانشین پرداختن به عمق روابط انسانی می کند. در فیلم به وقت شام ، دغدغه های درونی شخصیت زنِ به داعش پیوسته، به اسکرین یک تبلت و تماشای یک کنسرت راک تقلیل می یابد، نمایش قدرت ایرانیان و خشونت داعش نیز محدود به جلوه های ویژه می شود و این به معنی تلاشی برای عینی سازی همه حس ها است. همچنین نوع بهره گیری از تکنولوژی در آثار سینمایی ایران، مخاطره صنعتی شدن افراطی و حتی ...
کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه ها، وبلاگ ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.
فرقانی مشاور کارگردان: نرگس آبیار موسیقی: مسعود سخاوت دوست مدیر فیلم برداری: مسعود سلامی تدوین: سجاد پهلوان زاده طراح صحنه و لباس: اصغرنژاد ایمانی دستیار اول صحنه و لباس: علیرضا حیدری مدیر صحنه: عبدالرضا حمیدی آشتیانی طراح گریم: نوید فرح مرزی مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور طراحی ترکیب و صدا: آرش قاسمی طراح جلوه های کامپیوتری: فرید ناظر فصیحی طراح جلوه های میدانی: آرش آقابیک مدیر تدارکات: امیر ...
استوار آذری زبان در یک پادگان قبل از انقلاب به نام شه پرست را بازی می کرد که طبق صلاحدید ضرغامی، مدیر وقت سازمان صدا و سیما، مجبور شدند بخش های زیادی را سانسور و بخش هایی را هم دوبله کنند. سر همین سریال بود که احمد آقالو بازیگر صاحبنام فوت کرد و ادامه نقشش را پرویز پورحسینی بازی کرد. مرد هزار چهره؛ 1386 بیننده های تلویزیون خیلی این کار را دوست داشتند. اول به خاطر مهران مدیری ...
حاتمی کیا به وضوح از مکس دیوانه: جاده خشم تاثیر گرفته است، ماشین ضد گلوله ای که در ابتدای فیلم از سمت داعشی ها می آید، میزانسن چیده شده در صحنه سر بریدن دسته جمعی و ماشینی که یکی از داعشی ها روی آن ایستاده و دستور می دهد و به خصوص رنگ استفاده شده در فیلم، بیش از همه چیز بینندگان راه به یاد فیلم جرج میلر خواهند انداخت، و این میزانسن ها در جا هایی با بی منطقی های سیمای هند همراه شده و نتیجه فیلم به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا شده است. ...