دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۰۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۵

مدیران عامل دو اپراتور موبایل در صف ورود به اتاق تهران

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس ، از روز شنبه گذشته نام نویسی از داوطلبان انتخابات هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران آغاز شده و امروز آخرین روز ثبت نام از نامزدها است. از بین 160 فعال اقتصادی که تاکنون ثبت نام کرده اند نام وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول که در دوره هفتم از اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران است و مجید صدری مدیرعامل رایتل نیز به چشم می خورد. انتهای پیام/آ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)