اتحاد خبر: بخشدار ارم در نشست مطبوعاتی با جمعی از اصحاب رسانه استان بوشهر اظهار داشت: در هفته دولت سال 96 عملیات کلنگ زنی ساختمان جدید بخشداری ارم به مساحت هزار و 50 متر مربع و در دو طبقه، با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان آغاز گردید، و امیدواریم که به زودی شاهد احداث و بهره برداری از آن باشیم.به گزارش اتحاد خبر، محمدمهدی مشایخی با اشاره... ... ادامه خبر