سایر منابع:
سایر خبرها
قبلی بدتر می شود. بعضی مواقع در این ارتباطات تکان های شدید شبیه حالات تشنج و صرع به من دست می داد. استادها دست و پای مرا می گرفتند تا تکان های من را کنترل کنند، چون امکان داشت به خودم آسیب بزنم. دست و پای من را می گرفتند و می گفتند که تو مستعد جذب آلودگی هستی و الان دارد خروج غیرارگانیک صورت می گیرد... زمان و مکان برایم قاطی می شد، متوجه نمی شدم که الان صبح است یا شب؟ من کی هستم یا اسمم چیست؟
. یک هویتی را تقویت می کند یا یک هویتی را تضعیف می کند. البته بنیانگذاری هویت را از آن انتظار نداریم. - در شبکه های موبایلی چطور؟ شما ببینید مثلاً در واتس آپ می توان یک گروه مذهبی درست کرد که کسی که نمی خواهی در آن حضور نداشته باشد. شما می توانی یک گروه کاملاً مذهبی درست کنی. یا یک گروه خانوادگی بسازی. شما در واتس آپ می توانی یک شبکه داشتی باشی برای خودت و کسانی که تو اجازه می دهی
اسلام و نظریه های توصیفی آن، زن دارای هویت مشترک انسانی و در عین حال قالب مختص جسمانی است . زنان مانند مردان از حقیقتی روحانی برخوردارند که فارغ از جنسیت است (انسان بودن); همان طور که از قالب جسمانی (زن بودن) بهره مندند که تفاوت های او را تبیین می سازد. وجود ارتباط بین روح و جسم هم، ویژگی های روانی مختص به هر یک از دو جنس را باعث می شود . وجود روح موجب می شود که در دو حوزه ی اخلاق و فقه
خواهد شد ، که به اختصار و ایجاز به برخی از آن ها اشاره می شود: 1 – پروژه پان قومیسم: این پروژه از دیر باز و از همان آغاز انقلاب اسلامی مورد نظر و طمع سیاستمداران اَنگلستان و سرویس های اطلاعاتی شیطان بزرگ بوده و علیرغم شکست های پی در پی ، دشمنان غربی از این پروژه دست بر نداشته و کماکان بر استفاده از ظرفیت اقوام در به چالش کشیدن جمهوری اسلامی ایران ، تکیه می کنند و هم اینک نیز در دوران
/> با همسرتان حرف بزنید: نیاز به صحبت کردن و درد دل کردن یک نیاز طبیعی است که در بین همه انسان ها وجود دارد. همه انسان ها به نوعی به دنبال گوشی هستند که محرم حرفهایشان باشد و درد دلهایشان را بشنود. حال اگر زن و شوهری رابطه صحیحی با هم نداشته باشند، اگر نتوانند رابطه ای صمیمانه و دوستانه با هم برقرار کنند این نیاز به گفتگو و درد دل کردن از چارچوب خانواده و زن و شوهر خارج می شود و همسران صحبت ها
رمزگشایی نموده و می فرماید: وَ کَذلِکَ جَعَلْنا لِکُلِّ نَبِیٍّ عَدُوًّا شَیاطینَ الْإِنْسِ وَ الْجِنِّ [2] ، ما برای هر پیغمبری - همان طور که برای تو هم هست - از شیاطین انس و جنّ، دشمنانی را قرار می دهیم. جالب است که خداوند در ابتدا انس و بعد جنّ را بیان فرموده، در صورتی که ما معمولاً شیطان را ابلیس می دانیم. ابلیس، رئیس شیاطین است و پروردگار عالم بالصّراحه می فرماید که شیاطین، انسان
تبدیل شد اما با گذشت 7 سال حکومت های اسلامی تحرک چندانی برای بهره مندی از این روز در جهت ارتقای حقوق انسانی به عمل نیاوردند. در قطعنامه حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی تصریح شده است که بر اساس شریعت اسلام، حقوق بشر ناشی از کرامت و ارزش ذاتی انسان است و امت اسلامی رسالتی جهانی در این خصوص دارد و اگرچه بشریت به مراحل پیشرفته ای در علوم مادی دست یافته، اما نیاز مبرم به ایمان و معنویت برای
، یا کاری را که ترکش نیکو است، ترک نماید.[1] نذر بر دو نوع است: 1 نذر مشروط؛ نذر مشروط یا نذر شکر است مانند این که انسان می گوید: اگر مریض من شفا یافت بر عهده من است برای خدا فلان کار را انجام دهم . یا نذر زجر است مانند این که می گوید: اگر مرتکب فلان کار بد شدم بر عهده من باشد برای خدا فلان کار خیر را انجام دهم . 2 نذر مطلق؛ آن است که انسان بدون هیچ قید و
. زنده شدیم دوباره وقتی فراتر از همه جناح بندی ها بالاتر از همه سلایق دوباره خود را کنار هم یافتیم زیر تابوت شهدای صادقی و پیش از آن همدیگر را به "هاشمیه" دعوت کردیم تا بوی "کوچه های بنی هاشم" بگیرد این خیابان که گاه زخم می خورد از نابرادران...من خود چندین پیامک دریافت کردم از دعوت به هاشمیه برای دیدار با همرزمان عاشورایی دفاع مقدس.پیامک هایی از مردانی از جبهه اصلاح طلب تا اصول گرا...بله دوباره یکی شده
شاید با عقل امروزی منافات داشته باشند و از نظر سندیت هم مورد تردید باشند شما در این کار چگونه به روایات پرداختید چگونه صحت و سقم روایات را تشخیص دادید؟ اگر می خواستم قسمت سند روایات را مورد جرح و تعدیل قرار بدهم و راویان را تک تک با استفاده از علم رجال، درجه اعتبار روایاتشان را نقل کنم، یا تحمل حدیث از یک حدیث و نوع تحمل حدیث را مد نظر قرار می دادم آن وقت بحث هایی که اختصاصاً فقط به درد
متعال باید عبرت بگیریم که وسائل پوشش را آفرید تا عورات ظاهر را بپوشاند و درهای توبه را برای بشریت باز گشود تا عورتهای باطنی چون گناهان و اخلاق بد را بوسیله آن بپوشانیم. خداوند متعال نه تنها هیچ وقت انسان را رسوا نمی کند بلکه توصیه به حفظ آبروی مومنین و مومنات نموده اند و اگر قرار هست کسی کسی را رسوا بکند قطعا رسوایی خداوند متعال بیشتر از رسوایی انسانها مهلک کننده است چون این بلائی که
است و از این هورمون قوی تر، هورومونی است که توسط شهوت قدرت در مغز ترشح می شود. قدرت انسان را معتاد می کند. شخصیت های شبیه فرید هم همین گونه هستند، در سن پایین قدرت زیاد به دست آورده اند و چون تجربه شان کم است و این قدرت و پول را در مدت زمان کوتاه و نه بر پایه کوشش و تخصص، بلکه با استفاده از جایگاه بعضا زودگذر خانوادگی و مناسبات غلط اقتصادی به دست آورده اند، ظرفیت نگهداری اش را ندارند و برای همین