دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۳۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۳

وقتی برانکو، تیام را نپسندید!

خبر ورزشی: یکی از مدیر برنامه های فعال در فوتبال ایران ادعای عجیبی را در گفت وگو با ما مطرح کرد. این فرد به ما گفت: پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات محروم است. پنجره اول، زمستان فصل قبل بود و پنجره دوم نیز همین تابستان امسال که نمی توانند بازیکن جدید جذب کنند اما قبل از شروع محرومیت شان، باشگاه می توانست 3 بازیکن آزاد را به لیست خود اضافه کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)