چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۴۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
مشرق نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰

خلیج فارس بعد از هفت سال خالی از ناوهای آمریکایی شد

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، این کشور در مهرماه ناو هواپیمابر یواس اس تئودور روزولت را از خلیج فارس بیرون می برد و ناو بعدی در زمستان جایگزین خواهد شد اما تحلیلگران عرب، متعقدند این موضوع برای اعراب جای نگرانی ندارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)