پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۲۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۵

عراقچی:امضاهای برجام برای یادگاری بود

مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان درباره امضاهای برجام که تصویر آن اخیراً منتشر شده است، گفت: این امضاها، رسمی نیست و برای یادگاری بوده است. به گزارش مهر، سیدعباس عراقچی در نشست اخیر خود با کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس که مشروح آن امروز از شبکه خبر سیما پخش شد، در پاسخ به سئوال یکی از نمایندگان میهمان کمیسیون درباره امضاهای منتشر شده مقامات مذاکره کننده پای برجام در فضای مجازی و اشاره وی به سخنان رئیس جمهور که گفته بود چیزی را امضا نکرده ایم که به مجلس بفرستیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)