دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۰۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۰۰:۱۳

افشارزاده: اسپانسر جدید نمی آید

افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال با امیر رضا خادم درباره وضعیت اسپانسر ها و چگونگی فعالیت آنها صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، وی در این خصوص گفت: تا وضعیت خصوصی سازی معلوم نشود نمی توان درباره اسپانسر جدید صحبت کرد. از طرفی باید اسپانسری که با ما فعالیت می کند قراردادش را لغو کند تا با اسپانسر جدید صحبت شود.تاج به ما گفته نه از صدا و سیما و نه از اسپانسر هیچ پولی نگرفته به خاطر همین هنوز پول ما را نداده اند و ما در شرایط بدی هستیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)