سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۳

کیم جونگ اون زیر تیغ رفت

زانوهای کیم جونگ اون در ماه ژوئن و در جریان یک بازدید آسیب دید اما وی این جراحات را نادیده گرفت. کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی که تحت عمل جراحی هر دو زانو قرار گرفته، همچنان در بیمارستان بستری است. به گفته روزنامه چوسون ایلبو چاپ سئول، رهبر کره شمالی اکنون دوران نقاهت خود را در بیمارستان ویژه مقامات ارشد کره شمالی می گذراند.کیم جونگ اون از سوم سپتامبر در انظار عمومی دیده نشده و در جلسه پارلمان این کشور در 25 سپتامبر نیز شرکت نکرد. گردآوری : گروه خبر برگزیده ها www.mtcm ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)