پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۱۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۰۰:۰۵

برگزاری دوره روش های نوین تدریس در مسجد سلیمان

علی ارزانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مسجد سلیمان از برگزاری دوره روش های نوین تدریس در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این دوره آموزشی به منظور آشنایی با نحوه کلاس داری و روش های نوین تدریس (دوره آموزشی فنون تدریس) و با حضور 30 نفر از مدیران و مربیان آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای شهرستان مسجدسلیمان و لالی در مرکز خواهران برگزار شد. وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را افزایش بهره وری، بالابردن کیفیت دروس قابل ارائه، بررسی نقاط قوت و ضعف روش های تدریس موجود خواند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)